Terug

herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Bulex

02/11/2020

goedeavond rond 9oktober valt me bulex uit hij meld code F4... probeer opnieuw gaat een eindje valt weer uit ....ik bel bulex voor technieker op 22oktober komt hij alles bekijken hij zegt na 2tal minuten dat de pomp zal moeten vernieuwd worden redelijk kost voor een vrouw alleen ....maar zegt ook direct dat dit buiten de code F4 is de foutmelding dus hij steekt dus een nieuwe pomt ....hij zegt 432euro te betalen ik zeg ik wil dit op factuur oke enke dagen later de factuur ,standaard kosten 129,75euro en 278,45 euro voor de pomp ,is nog maar weg bulex weer in het rood foutmelding code F4 ...was wel wat kwaad dan opnieuw aan gezet gaat een eindje slaat weer uit ik bel vrijdag naar bulex service heel vriendelijk vrouw Nina en zei zegt zal iemand sturen maar zal maar 27november zijn ...is wel nog een lange tijd om zonder warm water en verwarming te zitten ...dan vandaag opgebeld van Brussel om te melden dat technieker weer zal langs komen nu donderdag 5november ik vraag beleefd als ik weer die standaard prijs moet betalen en ze zegt JA...maar ik vind dat niet kunnen me bulex is nog niet inorde van de eerste technieker ...daarom vraag ik beleefd wat jullie daar allemaal van denken en mij kan helpen ...ik heb ook nog die 432.69euro niet betaald omdat hij nog niet in orde is de naam van de technieker is MATHAIS COSSEY en vraag echt wat ik nu moet doen zit echt in zak en as met die bulex type bulex THERMOMASTER(COMBI)F29E alvast bedankt en graag een woordje uitleg aub grtoetjes Kristien Lanssens

Berichten (3)

Bulex

Naar: K. L.

06/11/2020

O.Réf/CM-B 05143237Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank.Na analyse van uw dossier met onze regionale verantwoordelijke, kunnen wij u bevestigen dat er niet opnieuw een forfait moet aangerekend worden.Enkel de eventueel nog te vervangen stukken en werktijd (nog te bekijken).Onze dienst na-verkoop zal u zo snel mogelijk contacteren voor een afspraak.Met vriendelijke groeten,Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service PlaintesBulexPhone +32 2 431 80 00www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us!FacebookLinkedIn

K. L.

Naar: Bulex

25/11/2020

alvast bedankt ....maar voor het moment werkt hij weer ....me zoon heeft iets ontdekt in de schouw en voorlopig werkt het weer alvast hartelijke dank voor het begrip wel jammer dat er een zware kost is vooraf gegaan en was eigenlijk misschien niet nodig ..welgemeende groeten

Bulex

Naar: K. L.

07/12/2020

O.Réf/CM-B 05143237Geachte,Wij bedanken u voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service PlaintesBulexPhone +32 2 431 80 00www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform