Terug

Herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: VAILLANT

26/03/2020

Beste meneer FlamandIk heb al meerdere malen contact met u opgenomen ivm een factuur van €403 voor een herstelling van een probleem dat al 3x door jullie techniekers bekeken is. Het probleem werd telkens afgedaan als een futuliteit en nu werd er zonder mijn goedkeuring (niet mondeling of schriftelijk) toch een herstelling uitgevoerd. Jullie vragen mij om de datums van de vorige interventies door te geven om te bewijzen dat het steeds omhetzelfde probleem gaat. Helaas heb ik deze niet opgeschreven omdat ik in de veronderstelling was dat jullie dat wel doen. Zoals het hoort wanneer u een dossier van uw klanten bijhoudt. U moet toch weten wanneer u uw personeel naar klanten stuurt? Of moet de klant dat tegenwoordig ook al zelf bijhouden? Maar ook hier is het weer misgelopen en staan mijn herstellingen in het dossier van mijn buurvrouw. Meneer Flamand u doet niet eens de moeite om dit te bekijken en stuurt gewoon een mail waarin staat zaak afgehandels en een factuur voor een herstelling waarvoor geen goedkeuring is gegeven en waarvoor uw techniekers al 3x hier geweest zijn. Gelieve dit dossier grondig opnieuw te bekijken.

Berichten (8)

VAILLANT

Naar: K. S.

26/03/2020

O.Ref/CM-V04515851Beste mevrouw Severi,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Zoals reeds beschreven in onze voorgaande mails willen wij er U nogmaals op wijzen dat de onderhouden in de klantenfiches aan de juiste fiches zijn gelinkt. De serienummers en handtekeningen hebben wij eveneens nagekeken op alle rapporten, en alles klopt volledig.Men heeft steeds de technieker naar het toestel geleid en de technieker kan zich niet vergissen daar de gegevens van de ketel via de Eurolyzer via bluetooth wordt verzonden naar de technieker zijn computer. Wij zijn niet verantwoordelijk voor degene die het rapport aftekent.Bijgevolg kunnen wij geen positief gevolg geven op uw vraag.Wij beschouwen dit dossier als afgesloten.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw Severi, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

K. S.

Naar: VAILLANT

26/03/2020

Beste MEVROUW FlamandIk kan uw bijlagen niet openen en vraag u om mij dan de formulieren met handtekeningen via mail te bezorgen. Ik vind het raar dat ik eerst zelf van jullie voor de datums moet zorgen terwijl u nu plots toch over de papieren beschikt. Ik wil dus alle formulieren bekijken van beide dossiers. Want zoals eerder vermeld heb ik u laten weten dat de buurvrouw hier niet meer woont sinds april 2019 en u in uw mail toch zegt dat zij op 07 januari 2020 een herstelling heeft laten uitvoerencen ondertekend heeft. DIT IS NIET JUIST!!!!! Ik heb haar hierover gecontacteerd. Dus u vertelt dingen die niet waar zijn. Ik weiger dan ook om het factuur te betalen. En vraag dus nog eens om mij duplicaten van beide dossiers te bezorgen zodat ik de datums en handtekeningen kan zien. U zal d1n zelf wel opmerken dat het probleem met mijn ketel altujd hetzelfde was en nooit correct hersteld is geweest. Trouwens hetzelfde probleem blijft nog steeds. Uw technieker heeft een vervanging gedaan zonder mijn mondelinge of schriftelijke goedkeuring. Ik heb gevraagd om te komen kijken. Dan lijkt het mij logisch dat ik eerst even in kennis word gesteld van de onkosten vooraleer men zomaar een herstelling doet die dan zulke kosten met zich meebrengt. Dan had ik eventueel eerst bij een andere vaillant verdeler kunnen horen. Nu hebben jullie zonder mijn goedkeuring een herstelling uitgevoerd. Ik heb dat niet gevraagd en betaal hier dan ook niet voor.

VAILLANT

Naar: K. S.

26/03/2020

O.Ref/CM-V04515851Beste mevrouw Severi,In bijlage kan U alvast de 2 rapporten van de interventies raadplegen die bij U hebben plaats gevonden de 2 rapporten gelinkt aan mevrouw Daniels.Alle documenten zijn afgetekend door de persoon die ter plaatse was. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Men heeft de technieker steeds naar het toestel geleid.Alles is correct verlopen. Wij hebben U alle info correct doorgestuurd.Wij sluiten dit dossier volledig af.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

K. S.

Naar: VAILLANT

26/03/2020

Beste mevrouw FlamandBedankt om mij de formulieren van mijn dossier door te sturen. U zal wellicht bij het grondig nakijken van mijn dossier dan ook opgemerkt hebben dat u 2x hetzelfde formulier erin zitten heeft. Dus misschien nog eens opnieuw kijken? Trouwens bij mevrouw Daniëls zijn ook meerdere interventies geweest dan de 2 die u mij nu bezorgd heeft.

VAILLANT

Naar: K. S.

30/03/2020

BE, complaint wil bericht Klacht: Herstelling (CPTBE00855790-56) intrekken.

VAILLANT

Naar: K. S.

30/03/2020

Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

VAILLANT

Naar: K. S.

30/03/2020

O.Ref/CM-V04515851Beste mevrouw Severi,In bijlage nogmaals de rapporten. Men heeft een aanvraag ingediend voor een reparatie men heeft de technieker naar de ketel toegewezen, de technieker heeft zijn verplichting uitgevoerd. Indien hij het nodige niet had gedaan dan had U nog steeds geen verwarming.Wij sluiten bij deze het door volledig af.Met vriendelijke groeten,Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

K. S.

Naar: VAILLANT

30/03/2020

BesteZonder verwarming zou ik niet gezeten hebben aangezien de ketel bleef verwarmen zonder dat het gevraagd werd. Ik heb GEEN aanvraag voor herstelling gedaan. Ik heb gevraagd om te komen kijken en ja daarvoor moet uw technieker idd voor naar het toestel geleid worden. Dus herhaal ik nog eens dat ik GEEN toestemming tot reparatie gegeven heb niet mondeling en niet schriftelijk. U heeft GEEN handtekening van mij. De verplaatsingskosten wil ik gerust betalen omdat ik gevraagd heb dat een technieker kwam kijken. Herstellingskosten betaal ik niet. Dan laat u het maar voor het vredegerecht komen. Geen probleem.Vriendelijke groeten Katrien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform