Terug

herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. A.

Naar: Lenovo Belgium

15/11/2024

Beste op 6/12/2023 doe ik een bestelling van smartphone via Lenovo : bestelnr.4644401202 Toen was er al iets met de prijsafspraak die niet correct was maar na vele mails heb ik het opgegeven.(jammer verschil van €300,00) Mijn Motorola Razr 40 heeft problemen met het display reeds mails gestuurd maar niets opgeleverd.(28/02/2024) Nu heb ik het toestel opgestuurd via herstellingssite van Motorola en laten ophalen. De firma Dynafix heeft het behandelt en contact genomen met Motorola en volgende diagnose: De diagnose Na onderzoek door de technici is geconstateerd dat er val-, stoot- of drukschade is aan je toestel. Dit valt buiten de dekking van de garantie. Er is een oplossing waarmee je weer snel geholpen bent. We kunnen het toestel repareren. Kosten excl. BTW: € 320,17 21% BTW: € 67,24 Totaal kosten incl. BTW: € 387,41 Toestel onder garantie en diagnose is een eenvoudige manier om niet te moeten herstellen . Het toestel is niet gevallen en het was eerst begonnen met problemen rechterbovenhoek (28/02/2024)display maanden zo gewerkt tot nu een flikkerende display. Bel je naar 02/7001660 hang je minuten aan de lijn en plots afgesloten .Via franstalig dan lukt het maar verwijzen je door en zo gaat het verder. Wat kan ik doen om mijn recht te halen? alvast bedankt.

Berichten (2)

Lenovo Belgium

Naar: M. A.

16/11/2024

SERIENUMMER: / CASENUMMER: / Geachte klant Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Lenovo Technische Ondersteuning. Helaas dien ik u mede te delen dat uw service aanvraag terecht is gekomen bij de ondersteuning voor Lenovo producten en niet Motorola producten. Ten einde service te verkrijgen voor uw product, verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen via de contactmogelijkheden via volgende webpagina:s:www.google.com/url?sa=trct=jq=essource=webcd=cad=rjauact=8ved=2ahUKEwiO6pexrt6JAxWG9AIHHWCXAToQFnoECA4QAQurl=s%3A%2F%2Fmotorolasound.com%2Fsupport%2Fcontact-us%2Fnl-en%2Fusg=AOvVaw0LLFYCu8zIo4NAV2Rz_Ih0opi=89978449 Ik wens u een fijne dag en dank u voor uw vertrouwen in Lenovo. Met vriendelijke groeten, Cédric Lenovo Premium CareBackoffice Helaas is het niet mogelijk om mij telefonisch te bereiken. Ik kan u per e-mail informatie en updates verstrekken. Om ervoor te zorgen dat uw antwoord in aanmerking wordt genomen, verzoek ik u om rechtstreeks op dit bericht te antwoorden en eventuele ondersteunende documenten bij te voegen in het formaat .jpeg, .mp4 of .pdf. Reageer binnen 9 dagen vanaf de opening van uw dossier, ten einde een automatische annulering van uw service aanvraag te voorkomen. ----------------------------------------------------------------------------------- verklaring: Lenovo is een wereldwijde organisatie met juridische entiteiten, bedrijfsprocessen, managementstructuren en technische systemen die de grenzen overschrijden. Bij het uitvoeren van onze zaken met u, of het nu gaat om een verzoek om service of in verband met andere garantie- of servicekwesties, kunnen we uw gegevens overdragen naar elk land waarin we zaken doen en kunnen we deze verstrekken aan entiteiten die namens ons handelen in verband met garantie en diensten. Onze privacypraktijken zijn ontworpen om bescherming te bieden. voor uw persoonlijke gegevens, waar deze ook mogen worden opgeslagen en gebruikt, in overeenstemming met alle toepasselijke wetten, deze privacyverklaring en ons privacybeleid. Voor meer informatie over het privacybeleid kunt u naar het privacybeleid van Lenovo gaan.----------------------------

M. A.

Naar: Lenovo Belgium

17/11/2024

Beste Jammer dat ik via allerlei contacten 'Lenovo en Motorola'mijn ongenoegen en probleem probeer uit te leggen. Helaas zonder resultaat maar ik ben wel van de een naar de ander gestuurd wat nu terug het geval is . Via de link ben ik gestuurd naar firma Dynafix waar ik reeds betaalde voor ophaling toestel. Nu beweert men dat het toestel gevallen of een stoot kreeg . Het toestel toonde reeds eind februari problemen wat ik ook reeds van melding maakte maar terug heen en weer gestuurd. Hopelijk eens een deftige oplossing. Alvast bedankt.

Bemiddeling door Testaankoop 12 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform