geachte,
òp 19/4/2025 kocht ik in de winkel in zwijnaarde een gaming desctop maar na 2 maand bleek deze niet meer te doen, op 4/8/2025 bracht ik het toestel binnen voor herstelling , maar na meer dan 3 weken heb ik nog niets vernomen over het toestel , ook heb ik geen vervang toestel in bruikleen gekregen, ook heb ik geen bon ontvangen van het afgeven van het toestel daar er een error was in jullie systeem .
ik heb jullie ondertussen reeds 2 mails verstuurt maar heb daar nooit reactie mogen ontvangen.
dit is totaal in strijd met de wet van de consumenten rechten.
daar ik niets kan onder nemen omdat ik het toestel nodig heb voor mijn werk en zaak, wens ik nu van jullie een nieuw toestel of mijn geld terug van de aankoop, en baseer me hierop het artikel 1649quinquies van het burger wetboek van de Europese consumenten richtlijnen.
met deze stel ik u in gebreke en wens dat ik binnen de 7 dagen een nieuw toestel mag ontvangen of mijn geld terug krijg na deze kennisgeving.
hoogachtend,
carl veughs
heistraat 44
9140 temes
NO@EMAIL.COM