Terug

herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

C. M.

Naar: Cardoen

12/01/2025

Betreft; Aankoop wagen (Fiat 500) Afgehaald 26.12.2024 Beste, Deze wagen was niet in orde bij afhaling : Achterbumper beschadigd met blutsen en plekken zonder verf. Vastgesteld door een verkoper die spontaan heeft voorgesteld om de bumper te herstellen en herspuiten. Sedertdien ben ik zonder nieuws! Antwoord van Cardoen; Ik vind het zeer jammer dat u niet tevreden bent over de wagen. Echter stonden alle schades op de foto’s en wilt Cardoen hier dus niet in tussen komen. Alle mankementen en schades zijn dus op voorhand te zien op de foto’s met een grote pijl. Heeft u dit niet gezien dan? Mijn antwoord; Nee, ik heb die foto's uiteraard niet gezien, anders had ik misschien 2 maal nagedacht. Ik ben blijkbaar niet de enige die niet op de hoogte was. Uw verkoper heeft dat ook moeten vaststellen nadat ik hem daar had op gewezen. Hij heeft zonder aarzelen besloten om te laten herstellen (er zijn 3 getuigen die dit kunnen bevestigen) Ik ben verbaasd dat je de beslissing van een collega zomaar kunt negeren! Die man heeft zijn verantwoordelijkheden genomen en ik stel dat op prijs. Indien Cardoen of een van zijn medewerkers een fout heeft gemaakt dan moet de firma die fout rechtzetten, punt! mvg Dave Annette

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 27 januari 2025

Cardoen

Naar: C. M.

31/03/2025

Beste, Excuses voor het late antwoord. U hoeft ons ook al per post gecontacteerd voor deze klant d.d. 10/03/2025. Om dit dossier te kunnen afsluiten stel ik voor om op de kosten van Cardoen de achterbumper en de velg van de wagen te herstellen om de klant tevreden te stellen. De mensen van Cardoen Brugge zullen contact met de klant opnemen om de herstelling hiervan in te plannen. Ik hoop hiermee tegemoet te komen aan jullie vraag. Kan u mij de goede ontvangst van dit voorstel tot schikking bevestigen aub? Mvg, Mattias Devlieger National Aftersales Manager 03/870.75.00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 12 januari 2025 15:30 Aan: Marketing marketing@cardoen.be Onderwerp: herstelling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform