BesteBedankt voor de klacht en wat spijtig om te vernemen dat je problemen hebt met de laptop.Wanneer ik het dossier van oktober 2023 erbij neem, lees ik dat er nooit problemen waren met de laptop.De batterij was 100% plat waarbij deze, als normaal, ook niet direct opstart wanneer je de lader insteekt. Wij hebben deze toen enkele minuten laten insteken en daarna probleemloos kunnen opstarten. Hier is nooit een defect aan bevonden.Heb je bovenstaande opnieuw geprobeerd?Ik lees alsook in het huidig mailcontact met onze klantendienst dat er gisteren, aangezien de laptop al enige tijd buiten garantie is, nog een mogelijkheid tot een betalende herstelling is aangeboden. Moest er een defect aan zijn is dit natuurlijk een interessante optie.Het is dan ook aangeraden om hier verder met onze klantendienst te overleggen. Zo gaan we samen op zoek naar de beste oplossing.Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Alternate België bvOeyvaersbosch 16-18, 2630 Aartselaar, BelgiëTel: +32 (0)3 - 871.11.11Internet:www.alternate.be16-07-2024 19:46 (Europe/Brussels) - klachten@test-aankoop.be schreef: