Terug

Herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. H.

Naar: VANDEN BORRE

25/07/2024

Op 31.03.2020 kochten we een AEG Comfort Lift voor de prijs van 1.349,00 euro. Vanaf 2 mei 2024 kregen we regelmatig de foutcode I10 en I44. Er werd mij verteld dat bij het afsluiten van een Vanden Borre Life na 3 tussenkomsten met dezelfde foutcode, de machine als onherstelbaar verklaard zou worden. En het totaalbedrag, zijne 1.349 euro, zou vrijgegeven worden. Maar dat willen jullie niet aanvaarden. Na verschillende tussenkomsten en techniekers aan huis gehad te hebben, en vele stukken reeds vervangente hebben, zijn jullie de machine op 6 juli komen ophalen om aan de computer te hangen. Nu heb ik intussen reeds twee maal bericht gekregen dat er opnieuw vervangstukken geleverd zijn en dat jullie met de herstelling bezig zijn. Hoelang gaat het nog duren? Ik denk dat ondertussen alle onderdelen van de machine vervangen zijn en dat jullie nog steeds dezelfde foutcode krijgen. Hoe kan het anders dat wij de machine nog steeds niet terug hebben? Indien ik in de eerste helft van deze week nog geen definitief antwoord krijg, zie ik mij genoodzaakt om het probleem openbaar te maken in de krant. Indien ik naar de klachtendienst bel, word de telefoon gewoon dichtgesmeten. Is dit jullie dienst na verkoop? Graag asap antwoord.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: M. H.

26/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Laurence (Vanden Borre) 26 jul 2024 10:06 CEST Hallo ,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag,Laurence Klachten 25 jul 2024 20:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3LN56V-93M96]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform