Op 31.03.2020 kochten we een AEG Comfort Lift voor de prijs van 1.349,00 euro.
Vanaf 2 mei 2024 kregen we regelmatig de foutcode I10 en I44. Er werd mij verteld dat bij het afsluiten van een Vanden Borre Life na 3 tussenkomsten met dezelfde foutcode, de machine als onherstelbaar verklaard zou worden. En het totaalbedrag, zijne 1.349 euro, zou vrijgegeven worden. Maar dat willen jullie niet aanvaarden. Na verschillende tussenkomsten en techniekers aan huis gehad te hebben, en vele stukken reeds vervangente hebben, zijn jullie de machine op 6 juli komen ophalen om aan de computer te hangen.
Nu heb ik intussen reeds twee maal bericht gekregen dat er opnieuw vervangstukken geleverd zijn en dat jullie met de herstelling bezig zijn. Hoelang gaat het nog duren? Ik denk dat ondertussen alle onderdelen van de machine vervangen zijn en dat jullie nog steeds dezelfde foutcode krijgen. Hoe kan het anders dat wij de machine nog steeds niet terug hebben? Indien ik in de eerste helft van deze week nog geen definitief antwoord krijg, zie ik mij genoodzaakt om het probleem openbaar te maken in de krant. Indien ik naar de klachtendienst bel, word de telefoon gewoon dichtgesmeten. Is dit jullie dienst na verkoop?
Graag asap antwoord.