Terug

Herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

I. C.

Naar: Cardoen

16/07/2025

Beste, Ik kocht bij jullie een Aiways U5 in januari 2024. Na enkele weken ging de rechter deurklink achteraan stuk. En een maand later ging ook de parkeersensor vooraan stuk. De wagen is al 4 keer binnen geweest (onderhoud of bandenwissel ) met de uitdrukkelijke vraag om dit op te lossen. Maar tot nu toe gebeurt er niets aan deze problemen. Ook de laatst software-update (jaar geleden) was maar voor 50% gelukt volgens Cardoen in Antwerpen. Mag ik jullie er ook op wijzen dat er een onderhouds-contract loopt op deze wagen. Na meer dan een jaar zou ik deze problemen toch eens graag opgelost zien. Mvg Mark Ombelets


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform