Geachte,
Op 16/07/ 25 heb ik mijn dyson airwrap binnen gebracht voor herstelling dat buiten garantie was .
Enkel voor warme lucht storing
Dyson airwrap werkte wel maar af en toe geen warme lucht.
Hier voor heb ik 95 euro moeten betalen.
Product zou na 2 weken max hersteld terug komen.
Na 3 weken heb ik gebeld naar krefel lommel .
Medewerker krefeld lommel heeft telefonisch gezegd dat de product hersteld is ! En binnen 1 week zou ik deze moeten ontvangen.
Na 2 weken nog steeds geen nieuws
Ik heb terug gebeld naar krefel lommel.
Medewerker heeft verklapt dat de artikel kwijtgeraakt is !
Maar andere medewerkers zegt dat de artikel niet herstelbaar is !
Ik heb deze dag naar hoofdkantoor gemaild .
Krijg ik antwoord als wij wachten een reactie van dyson .
Op deze mail krijg ik een voorstel van 324 euro als ik niet kan wachten !
Als reden dyson airwrap is 3 jaar oud!
Mijn dyson werkte wel enkel warme lucht
Dyson airwrap prijs 499 euro
Herstel kosten dat ik betaald heb. 95 euro .
Totaal : 594 euro
Voorstel krefel : 324 euro
Lachtertje
bijna De helft
Ik heb dyson gebeld en zij vinden deze product niet als ontvangen voor herstelling .
Ik ben naar krefel lommel gereden en dat allemaal verteld .
Zij helpen mij niet verder .
Ik heb krefel lommel en hoofdkantoor gemaild dat ik mijn dyson airwrap en mijn 95 euro terug wil.
Ik krijg als antwoord dat ik enkel een waardebon van 324 euro kan krijgen en
verder niks .
Ik bijna 4 maanden bezig voor een herstelling van een dyson airwrap.
Ik vraag een nieuwe dyson airwrap
Of tewel mijn dyson airwrap en mijn 95 euro .
Al de moeite van 4 maanden krijg je gratis een waardebon dat een klant nooit meer zult zien .
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs