Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring met uw Dyson Airwrap. We begrijpen dat de situatie frustrerend voor u is en willen graag enige verduidelijking bieden.
Uit uw uitleg blijkt het volgende:
U heeft uw Dyson Airwrap op
16/07/25 binnengebracht voor een herstelling buiten garantie, uitsluitend voor de storing van de warme lucht.U heeft hiervoor een bedrag van €95 betaald en werd geïnformeerd dat het product binnen 2 weken hersteld zou zijn.In principede termijn is 2 a 4 weken afhankelijk van de hersteller Dyson.
Om correct informatie te bezorgen hebben we de herstelling nummer nodig zou mogelijke zijn om deze te bezorgen?
Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
Mocht u vragen hebben over de vervolgstappen of de kosten, dan staan wij uiteraard voor u klaar om deze te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Cecile
Customer Happiness Teammember
krefel.be
Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen