Terug

Herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

Z. Y.

Naar: KREFEL

10/10/2025

Geachte, Op 16/07/ 25 heb ik mijn dyson airwrap binnen gebracht voor herstelling dat buiten garantie was . Enkel voor warme lucht storing Dyson airwrap werkte wel maar af en toe geen warme lucht. Hier voor heb ik 95 euro moeten betalen. Product zou na 2 weken max hersteld terug komen. Na 3 weken heb ik gebeld naar krefel lommel . Medewerker krefeld lommel heeft telefonisch gezegd dat de product hersteld is ! En binnen 1 week zou ik deze moeten ontvangen. Na 2 weken nog steeds geen nieuws Ik heb terug gebeld naar krefel lommel. Medewerker heeft verklapt dat de artikel kwijtgeraakt is ! Maar andere medewerkers zegt dat de artikel niet herstelbaar is ! Ik heb deze dag naar hoofdkantoor gemaild . Krijg ik antwoord als wij wachten een reactie van dyson . Op deze mail krijg ik een voorstel van 324 euro als ik niet kan wachten ! Als reden dyson airwrap is 3 jaar oud! Mijn dyson werkte wel enkel warme lucht Dyson airwrap prijs 499 euro Herstel kosten dat ik betaald heb. 95 euro . Totaal : 594 euro Voorstel krefel : 324 euro Lachtertje bijna De helft Ik heb dyson gebeld en zij vinden deze product niet als ontvangen voor herstelling . Ik ben naar krefel lommel gereden en dat allemaal verteld . Zij helpen mij niet verder . Ik heb krefel lommel en hoofdkantoor gemaild dat ik mijn dyson airwrap en mijn 95 euro terug wil. Ik krijg als antwoord dat ik enkel een waardebon van 324 euro kan krijgen en verder niks . Ik bijna 4 maanden bezig voor een herstelling van een dyson airwrap. Ik vraag een nieuwe dyson airwrap Of tewel mijn dyson airwrap en mijn 95 euro . Al de moeite van 4 maanden krijg je gratis een waardebon dat een klant nooit meer zult zien . Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

KREFEL

Naar: Z. Y.

27/10/2025

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring met uw Dyson Airwrap. We begrijpen dat de situatie frustrerend voor u is en willen graag enige verduidelijking bieden. Uit uw uitleg blijkt het volgende: U heeft uw Dyson Airwrap op 16/07/25 binnengebracht voor een herstelling buiten garantie, uitsluitend voor de storing van de warme lucht.U heeft hiervoor een bedrag van €95 betaald en werd geïnformeerd dat het product binnen 2 weken hersteld zou zijn.In principede termijn is 2 a 4 weken afhankelijk van de hersteller Dyson. Om correct informatie te bezorgen hebben we de herstelling nummer nodig zou mogelijke zijn om deze te bezorgen? Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. Mocht u vragen hebben over de vervolgstappen of de kosten, dan staan wij uiteraard voor u klaar om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Cecile Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform