Terug

Herstelling zetel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: Seats and Sofas

30/05/2024

BesteOp 4 maart 2023 hebben wij bij Seats en Sofa's een zetel aangekocht. Amper 3 maand later was de zetel stuk. Het onderstel aan de rechterzijde van de zetel kwam los. Ik heb toen meerdere keren contact moeten opnemen met Seats en Sofa's, zowel via mail als het contactformulier, als per telefoon.Uiteindelijk is in november iemand langsgekomen om de zetel te maken. Er zijn toen enkel een paar nietjes bevestigd onderaan en dat was het.Amper 4 maanden later hebben we terug hetzelfde probleem. Ik heb dit al enkele malen gemeld bij Seats en Sofa's. Aangezien ik aanvankelijk geen reactie kreeg, heb ik een aangetekend schrijven gestuurd. Hierop heb ik wel een antwoord ontvangen. Ik moet de zetel zelf naar het filiaal in Wommelgem brengen zodat ze hem daar kunnen maken.U zal wel begrijpen dat ik dit niet wil. Als een zetel na enkele maanden al stuk is, gemaakt wordt, en dan terug hetzelfde probleem heeft, is dit het teken dat de zetel geen goede kwaliteit heeft. Dit heb ik ook zo gemeld. Ik wil minstens een nieuwe zetel.Indien gewenst kan ik alle documenten (aangetekend schrijven, mails,...) bezorgen. Ik heb alles geïnventariseerd.Alvast bedankt!Vriendelijke groetenEllen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform