Terug

Herstelling wordt niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: Decathlon

03/05/2024

Beste, Ik bestelde een elektrische fiets bij Decathlon (online via een externe partner BLS) op 20/02/24. Deze fiets werd geleverd op 26/02./24. Ik liet het stuur aanpassen bij een fietsenmaker op maat van mijn dochter (ook o.a nieuw slot, fietstassen...). Vanaf het begin werkte de display niet goed en kreeg ik steeds een foutcode 19. Mijn dochter wou deze fiets gebruiken om vooral naar school te gaan. Na amper 2 ritjes (totaal 32 km) viel de motor van de fiets voortdurend uit. Ik nam contact met Decathlon en deze verwezen me door naar de externe partner BLS. Via hun kon ik een klachtenformulier online invullen (zeker niet eenvoudig). Ondertussen zijn we 2 maand verder en is er nog steeds geen oplossing gevonden voor de herstelling. Decathlon verwijst me door naar de externe partner BLS, BLS verwijst naar de levrancier om de fiets te herstellen. Iedere week neem ik contact op met Decathlon/BLS, zonder gevolg... Dit blijft maar aanslepen zonder gevolg en ben helemaal niet tevreden. Ik heb dan ook geen vertrouwen meer in deze fiets. Komt het nog goed? Wat als de herstelling niet het gewenste resultaat oplevert? Ik weet niet hoe het verder zal verlopen (weinig reply). Een heel ontevreden klant van Decathlon Tony Loosveldt...

Berichten (6)

Decathlon

Naar: T. L.

07/05/2024

Beste,Ik heb de partner gevraagd om telefonsich contact op te nemen met de klant.Sportieve groet,Sarah--------------------JOUW AANVRAAG: Klacht - Herstelling wordt niet uitgevoerd - (CPTBE02011990-16)Je aanvraag is geregistreerd als 240503-003250[---002:006558:56668---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden/test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je aanvraag is geregistreerd als 240503-003250[---002:006558:56668---]

T. L.

Naar: Decathlon

10/05/2024

Beste,We zijn een week verder en nog steeds heeft niemand contact met me opgenomen. Zoals reeds telefonisch besproken vertrek ik volgende week op vakantie naar het buitenland voor 15 dagen. D.w.z. dat er niemand voor eind mei contact met me kan opnemen!!! Wanneer zal de herstelling eindelijk uitgevoerd worden? Gelieve de externe partner hierop attent te maken (verlof). Een heel ontvreden klant Tony Loosveldt

T. L.

Naar: Decathlon

28/05/2024

Beste,Zoals afgesproken met jullie heb ik zelf mijn fiets ingeleverd in de winkel te Gent. Deze zou vlug terugbetaald worden. We zijn 2 weken verder en nog steeds geen terug betaling of enige rectie van jullie...MVG Tony Loosveldt

T. L.

Naar: Decathlon

28/05/2024

Beste,Het wordt steeds erger met jullie. Toen ik op 28/5 thuis kwam van vakantie vond ik een zakje met onderdeeltjes (zie bijlage). Waarschijnlijk is het de bedoeling om zelf de fiets te herstellen. De fiets is wel al ingeleverd bij Decathlon Gent. Er zat zelfs geen handleiding hoe ik dit eventueel zou moeten herstellen. Nerrgens een woordje uitleg...MVG Tony Loosveldt

T. L.

Naar: Decathlon

30/05/2024

Beste,Alles wat je me hebt medegedeeld aan de telefoon waren blijkbaar nonsens. Nu moet ik weeral wachten wachten voor de terugbetaling en dit om allerlei drogredenen. Jullie komen geen enkele belofte na. Ondertussen loopt mijn fietsverzekering (4 maand) voor een fiets waar niet kan opgereden worden. Mijn vertrouwen in Decahlon staat op een dieptepunt. Waarschijnlijk zal je me nooit meer zien in jullie winkels of online.MVG Tony Loosveldt

Decathlon

Naar: T. L.

11/06/2024

ONS ANTWOORD OP JE AANVRAAGBeste,Klant is gecontacteerd, we doen het nodige om hem correct verder te helpen.Met sportieve groeten,Sportivement,ElsAre you satisfied with our assistance ?Très satisfaitSatisfaitPas satisfaitKlik op de smiley of klik hier om feedback te geven.JOUW AANVRAAG: Klacht - Herstelling wordt niet uitgevoerd - (CPTBE02011990-16)Je aanvraag is geregistreerd als 240530-002457Ons team van passiesportersis voor je beschikbaar 02/208.26.60 E-mail FacebookVan maandag tot vrijdag van 8 tot 20u - Zaterdag van 9u tot 19uWinkelsin heel BelgiëOnek het nieuwsvan jouw DECATHLONAfspraak :www.decathlon.beVolg ons nieuwsConform de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer, garandeert Decathlon een recht van toegang, verbetering en verwijdering van uw persoonsgegevens. Raadpleeg onze integrale algemene voorwaarden.Indien u in de Europese Unie woont en u hebt een klacht over producten of diensten die u bij Decathlon hebt gekocht via een overeenkomst per e-mail, kan u terecht op het ODR-platform van de Europese Unie: :ec.europa.eu/consumers/odr/NV Decathlon Belgium - RPR Brussel - Ondernemingsnummer : 0449.296.278ER: Faustino Rabasot - Jules Bordetlaan 1, 1140 Evere - Drukfouten voorbehouden [---002:003584:31876---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform