Terug

Herstelling wasmachine

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: VANDEN BORRE

12/08/2017

op 3/7/2017 heb ik via de site een herstellingsaanvraag ingediend.Gezien er geen reactie kwam heb ik op 4/7/2017 zelf telefonisch contact opgenomen om een technieker te laten langskomen.Er werd zowel via de site alstelrfonsch meegedeeld dat het opnieuw de startknop betreft. Probleem die zich 2 jaar ervoor ook heeft voorgedaan.Ik kreeg een afspraak op 8/7/2017. Op 7/7/2017 word ik in de voormiddag gecontacteerd dat zij dit knopje nog moeten bestellen en dus pas 10/7 of 11/7 konden langskomen.Gezien wij op reis vertrokken en noh dringend moest wassen, gaf ik door dat het dringend was.Ik kreeg een vervangingstoestel gelverd op 8/7 en men zou mij nog bellen om welk uur er juist geleverd zou worden.Effectief werd ik diezelfde dag in de namiddag gevonteerd met melding dat zij het vervaningstoestel zullen leveren tussen 9 en 11 uur.Er is nooit iemand geweest. Heb zelf moeten bellen en men was dan nog onbeleefd ook.Oplossing? Nooit gezien! Meer zelfs, mij proberen bellen en de tecnieker is er gepasseerd. Ik was al wakker om 8 uur. Mijn gsm bij mij gehouden en wij wonen in een doodlopende straat dus als er een vrachtwagen zou geweest zijn, zou dat wel geweten zijn.Pas op 22/7 werd ik opnieuw gecontacteerd en kon de technieker langskomen op 24/7.Effectief. Knopje vervangen maar toch niet optimaal functioneren. Blijkt dan dat het bedieningspaneel kapot is en heeft deze technieker gezegd dat hij het ging bestellen.Op 18/8 word ik opnieuw gecontacteerd. Het bedieningspaneel is niet meer leverbaar en mijn machine wordt afgeschreven.Echter heb ik met hulp te weten gekomen dat bij europarts het bedieningspaneel perfect leverbaar is en 130€ + btw bedraagt.Mijn vertrouwen is volledig weg in deze firma. Ondanks al mijn aankopen daar en feit dat ik op hun dienst na verkoop nog maar een 2de keer beroep doe,stel ik mij ernstige vragen.

Berichten (7)

VANDEN BORRE

Naar: C. S.

14/08/2017

Beste,Wij ontvingen onderstaande klacht en zijn vrij verbaasd dat je ons vraagt dit alsnog gratis te laten doorgaan, daar dit reeds op 10/08 gemeld werd dat wij dit alsnog onder garantie zullen behandelen.Wij beschouwen vervolgens deze klacht als zijnde opgelost.Een fijne dag verder,ConsumentendienstVanden Borre

C. S.

Naar: VANDEN BORRE

14/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

VANDEN BORRE

Naar: C. S.

16/08/2017

Beste,Mijn collega's van de dienst naverkoop zijn nog steeds in bespreking met Whirlpool wat je dossier betreft.Van zodra ze een antwoord hebben, houden ze je meteen op de hoogte.Een fijne dag verder,***********************Consumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

C. S.

Naar: VANDEN BORRE

16/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: VANDEN BORRE

17/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: VANDEN BORRE

21/08/2017

Geachte,Ik verwijs naar mijn mailbericht dd. 17.08.2017.Wanneer mag ik hierop antwoord bekomen?Ik zou graag deze kwestie willen afsluiten.Ik denk jullie ook?Mvg,Caroline

C. S.

Naar: VANDEN BORRE

24/08/2017

Geachte, Intussen mocht ik nog steeds geen antwoord bekomen.Is dit uw dienst na verkoop dat u aanbiedt?Mijn wasmachine die van begin juli defect was, voorlopig werd hersteld zodat ik even voort kan maar intussen zijn wij een maand verder sinds de voorlopige herstelling en kreeg ik geen verder nieuws meer na mijn mailbericht van 17.08.2017.Ik wil deze zaak afgehandeld hebben tegen uiterlijk 31.08.2017.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform