op 3/7/2017 heb ik via de site een herstellingsaanvraag ingediend.Gezien er geen reactie kwam heb ik op 4/7/2017 zelf telefonisch contact opgenomen om een technieker te laten langskomen.Er werd zowel via de site alstelrfonsch meegedeeld dat het opnieuw de startknop betreft. Probleem die zich 2 jaar ervoor ook heeft voorgedaan.Ik kreeg een afspraak op 8/7/2017. Op 7/7/2017 word ik in de voormiddag gecontacteerd dat zij dit knopje nog moeten bestellen en dus pas 10/7 of 11/7 konden langskomen.Gezien wij op reis vertrokken en noh dringend moest wassen, gaf ik door dat het dringend was.Ik kreeg een vervangingstoestel gelverd op 8/7 en men zou mij nog bellen om welk uur er juist geleverd zou worden.Effectief werd ik diezelfde dag in de namiddag gevonteerd met melding dat zij het vervaningstoestel zullen leveren tussen 9 en 11 uur.Er is nooit iemand geweest. Heb zelf moeten bellen en men was dan nog onbeleefd ook.Oplossing? Nooit gezien! Meer zelfs, mij proberen bellen en de tecnieker is er gepasseerd. Ik was al wakker om 8 uur. Mijn gsm bij mij gehouden en wij wonen in een doodlopende straat dus als er een vrachtwagen zou geweest zijn, zou dat wel geweten zijn.Pas op 22/7 werd ik opnieuw gecontacteerd en kon de technieker langskomen op 24/7.Effectief. Knopje vervangen maar toch niet optimaal functioneren. Blijkt dan dat het bedieningspaneel kapot is en heeft deze technieker gezegd dat hij het ging bestellen.Op 18/8 word ik opnieuw gecontacteerd. Het bedieningspaneel is niet meer leverbaar en mijn machine wordt afgeschreven.Echter heb ik met hulp te weten gekomen dat bij europarts het bedieningspaneel perfect leverbaar is en 130€ + btw bedraagt.Mijn vertrouwen is volledig weg in deze firma. Ondanks al mijn aankopen daar en feit dat ik op hun dienst na verkoop nog maar een 2de keer beroep doe,stel ik mij ernstige vragen.