Terug

Herstelling van warmtepomp boiler

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

26/05/2024

Beste,Op 29 januari 2024 is een hersteller van Viessmann naar onze defecte warmwaterboiler komen kijken en vast gesteld dat de verdamper lekte en dat hij hier een nieuwe verdamper zou voor bestellen. Tot op heden is het wisselstuk nog niet aangekomen voor vervanging , dus reeds 4 maand.De boiler is 4 jaar oud !Hij staat nu op 100 % elektra.Reeds vele malen gebeld naar Viessmann, maar daar steeds het zelfde antwoord, we zullen je bellen als het wisselstuk voorradig is.Bedankt

Berichten (1)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: J. D.

26/05/2024

Dank voor uw bericht. We gaan er snel mee aan de slag.Merci pour votre message. Nous le prenons en compte rapidement.Met vriendelijke groeten.Bien cordialement.Viessmann Belgium-- Met vriendelijke groeten, Bien à vous,Viessmann Consumer Care CenterWebsite:  www.viessmann-climatesolutions.comSocial Media:  www.viessmann-climatesolutions.com/social-mediaViessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email:  info@viessmann.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform