Terug

Herstelling van Telenet TV duurt meer dan 5 maanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. M.

Naar: Telenet

27/05/2024

Ik schrijf u met betrekking tot mijn recente ervaring met de aankoop van de TCL 55C645 op 11/01/2024, bestelnummer: 0105479836. Zoals eerder gemeld, ondervind ik ernstige problemen met het toestel, waaronder willekeurige uitval en herstarten, wifi en bluetooth die niet werken, wat het normale gebruik bemoeilijkt. Deze kwestie is slechts twee dagen na de levering van het product opgetreden.Ondanks meerdere pogingen om het probleem op te lossen, zowel door middel van thuisreparaties als door het toestel terug te sturen naar de fabriek, blijven de problemen aanhouden. Helaas hebben alle vier de herstelpogingen gefaald, wat resulteert in een nog steeds defecte tv.Het is uiterst teleurstellend dat, zelfs na de vierde mislukte herstelpoging, het probleem niet is verholpen. Dit niveau van service is onaanvaardbaar en extreem schandalig. Het is onbegrijpelijk dat ondanks gedetailleerde uitleg van de problemen, de herstelpogingen niet succesvol zijn geweest.Daarom eisen wij een passende oplossing voor dit probleem, namelijk de vervanging van de tv door een nieuw, werkend exemplaar. Dit is de enige redelijke stap gezien de voortdurende problemen en het gebrek aan effectieve reparaties.Ik hoop dat u begrip heeft voor mijn situatie en zo spoedig mogelijk actie onderneemt om dit probleem op te lossen. U kunt mij bereiken op het telefoonnummer: 0478080890 of via deze e-mail.In afwachting van uw spoedige reactie.

Berichten (1)

Telenet

Naar: V. M.

11/06/2024

Is deze email niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-26418820 Beste Victor,Wij namen uw dossier in behandeling en komen snel bij u terug.Vriendelijke groeten,AlexandraTelenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform