Terug

Herstelling van koffiemachine van 3 maanden oud zou niet onder garantie vallen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: bol.com

02/10/2023

Beste Wij hebben op 18 april 2023 een koffiemachine gekocht via bol.com. 3 maanden later werkt de melkschuimer al niet meer. Op 28 juli heb ik het toestel aangemeld voor een reparatie onder garantie. Op 3 augustus hebben we het toestel verstuurd aangezien het niet mogelijk was om een technieker te laten komen. Ondertussen 2 oktober heeft Bol onze koffiemachine nog steeds in hun bezit. Ze weigeren om dit te laten herstellen onder garantie. Volgens hen heeft de fabrikant de garantie afgewezen. Wij als klant verwachten dat Bol dit met de fabrikant regelt anders had ik beter rechtstreeks bij hen gekocht.Wij hebben al tal van mails verstuurd, gechat met de klantendienst en telefonisch contact gehad. Telkens krijgen wij hetzelfde antwoord dat het niet onder garantie valt wegens gebrek aan onderhoud en dat ze verder niets voor ons kunnen betekenen. Bol doet geen enkele moeite om een compensatie of oplossing te bieden. Wij voelen ons echt opgelicht. Het toestel heeft meer dan €200 gekost voor 3 maanden te werken. Bovendien houden ze ons toestel nu al 2 maanden bij. Dit kan toch niet!?

Berichten (6)

bol.com

Naar: N. S.

03/10/2023

Beste Nathalie,Bedankt voor je bericht. Graag verwijs ik je naar de e-mail dat je op 30 augustus van ons hebt ontvangen. In verband met gebrek aan onderhoud, kan het defect niet onder de garantie worden gerepareerd.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

N. S.

Naar: bol.com

03/10/2023

Beste,Zoals ik reeds meermaals vermeld heb, kan er geen gebrek aan onderhoud zijn. Na elke kop koffie gaat er een lampje knipperen om de melkschuimer te reinigen. Je bent dus verplicht om deze elke keer te reinigen, wat wij ook gedaan hebben.Er is duidelijk meer aan de hand met dit toestel als het dan alsnog na 3 maanden reeds stuk is.Graag het toestel herstellen onder garantie.

N. S.

Naar: bol.com

14/10/2023

Beste,Wij krijgen geen reactie meer van Bol.com.Ze proberen deze klacht van zich af te schuiven en er lang genoeg te wachten zodat we het zouden opgeven.Wat een ongelooflijk slechte service!Graag nu eens eindelijk een oplossing!

N. S.

Naar: bol.com

01/11/2023

Wij hebben nog steeds geen reactie of oplossing van jullie gekregen. Graag eens eindelijk hier iets aan doen.

bol.com

Naar: N. S.

01/11/2023

Goedemorgen Nathalie,Bedankt voor je bericht. Op 11 oktober heeft de klantenservice je een e-mail gestuurd voor meer informatie. Hier hebben wij nog geen reactie op ontvangen. Graag zien we je reactie op de e-mail tegemoet.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.

N. S.

Naar: bol.com

01/11/2023

Beste,Wij hebben de foto's zoals gevraagd al doorgestuurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform