Beste,Ik heb 20 april 2022 een nieuwe Apple Watch series 7 bij Coolblue gekocht. Twee weken geleden werkte deze echter opeens niet meer en bracht ik deze 18/09 binnen bij Coolblue om te laten herstellen. Op het document ProofOfIntake zet de werknemer van CoolBlue letterlijk krassen op het toestel maar geen schade Coolblue pakt overal uit dat zij de beste service leveren, ze zetten zelfs onderaan hun factuur 2 jaar garantie. Daar doen wij niet moeilijk over. Dus ik ging ervan uit dat alles vlotjes opgelost zou worden.Ik kreeg dan 29/09 een mail van Coolblue dat het probleem een bootloop was. Dit betekent dat de Apple Watch continu zichzelf herstart, maar dat dit niet onder garantie valt omdat er fysieke schade aan de horloge was. Wanneer ik hier meer uitleg over vroeg vertelden ze mij dat er krassen op het toestel waren waardoor zij zich terugtrekken. De kost om mijn horloge te laten herstellen zou €484,10 zijn. Dit bedrag vond ik uitermate overdreven daar de nieuwste Apple Watch series 9 €479 kost. Er waren inderdaad krassen op mijn Apple Watch (zoals in het ProofOfIntake staat), maar dit waren gewoon gebruikssporen, die er door dagelijks gebruik al een paar maanden waren.Ik heb Coolblue dan meteen telefonisch gecontacteerd om te zeggen dat krassen op mijn toestel niet samenhangen met een software probleem en of ze toch geen oplossing voor mij konden vinden.Ze gingen mijn case nog eens bekijken, maar ik kreeg helaas hetzelfde antwoord. Ik vind dit een uiterst jammere zaak omdat het toestel nog maar 1 jaar en 4 maanden oud was en ik gehoopt had dat dit zeer vlotjes opgelost ging worden omwille van de 2 jaar garantie die mij beloofd werd.