Beste, wij hebben een traplift gekocht bij de firma mobilea, voor mijn moeder Anna Hendrickx( 88jaar) De plaatsing is gebeurd op 2-sep-2021, op 7 maart 2022 is deze stuk, telefonisch contact waar er werd aangedrongen op een onderhoudscontract, wij hebben dat geweigerd, na lang en sterk aandringen is er een franstalige technieker gekomen die beweert dat de aandrijfrollen niet goed zijn en dat de printplaat moet vervangen worden dit alles zou volgens de technieker 10 tot 15 dagen duren.de traplift is dan voorlopig hersteld.Op 7april heb ik dan terug contact opgenomen met verschillende telefoongespekken en mails.Op 3 mei valt de traplift stil in het midden van de trap na wat gepruts is die dan toch terug beneden geraakt, gevolg schoonmoeder durft hem niet meer gebruiken.Op 5 mei komt die zelfde technieker zich aanbieden die niets doet aan die traplift, en zegt dat de printplaat moet vervangen worden. de communicatie verloopt telefonisch via een bediende van de firma, van die aandrijfrollen geen sprake meer tot ik hem confronteer met zijn voorgaand verslag en met een beetje medewerking van de bediende blijkt het dan toch nodig te zijn. De onderdelen zouden bestelt moeten worden in Nederland, ze waren al op de hoogte op 10 maart van dit mankement. Nu op 5 mei na het vertrek van de technieker is de traplift volledig stilgevallen boven aan de trap ,telefonisch contact genomen maar nul respons.Mijn vraag: gebruik uw overtuiging eens om die lift toch hersteld te krijgen op een korte tijdspanne.Het klantnr is 317973 bij de firma