beste,ik heb op 14 februari 2023 een stoomgenerator gekocht van Calor aan €399. Echter nog geen 6 maand later lekt het toestel water en wordt strijken zo goed als onmogelijk. Een Pro- toestel van deze prijsklasse hoort niet zo snel defecten te vertonen!Het toestel is enkel gebruikt met kraanwater, af en toe aangelengd met gedistilleerd water. Zoals omschreven in de richtlijnen van de fabrikant, evenals aangegeven door verkopers van krefel!zie ook:https://www.calor.be/nl/instructions-for-use/Producten/Textielverzorging/Stoomgenerator/PRO-EXPRESS-TOTAL-GV89707576/csp/1830004899#:~:text=Als%20je%20dit%20probleem%20tegenkomt,water%20uit%20flessen%20te%20gebruiken.&text=Onthoud%3A,parfum%20of%20water%20uit%20huishoudapparatenWelk water kan ik het best gebruiken om te strijken?• Kraantjeswater:Je apparaat is gemaakt voor gebruik met kraanwater. Als het water heel hard is (hardheid hoger dan 30°f of 17°dH of 21°e), meng dan 50 % kraanwater met 50 % gedistilleerd water (beschikbaar in de winkel).In sommige kustgebieden kan het zoutgehalte in uw water hoog zijn. In dat geval gebruik je enkel gedestilleerd water.Nadat ik het toestel heb afgeven in de winkel, kreeg ik als antwoord dat de herstelling niet onder garantie kan gebeuren omdat er foutief water werd gebruikt. blijkbaar komt er geen normaal kraanwater uit mijn kraan thuis.Reeds herhaaldelijk gevraagd een correcte oplossing te bieden ipv mij €175 te laten betalen 6 maanden na aankoop!Wanneer ik vervolgens vraag naar bewijs waaruit blijkt dat ik foutief water heb gebruikt krijg ik het niet.Graag een correcte oplossing, waardebon twv volledig aankoopbedrag, geld of gratis herstelling, zoals omschreven in de nieuwe garantiewet van 2022!Voor andere klanten met een gelijkaardig probleem was dit blijkbaar wel mogelijk.Intussen heb ik reeds extra kosten moeten maken voor een nieuw tijdelijk strijkijzer om de strijk verder te kunnen doen.