Terug

Herstelling splinternieuwe machine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Hubo

13/06/2023

Ik kocht eind april een bosch robotmaaier. Hij heeft nooit gewerkt dus bracht ik hem op 29-04 binnen bij Hubo voor herstelling. Ze willen hem niet terugbetalen of vervangen. Ondertussen is de machine nog steeds niet hersteld. Ik heb meermaals contact opgenomen met de winkel en de klantendienst, maar ben nog niet geholpen.

Berichten (1)

Hubo

Naar: S. M.

14/06/2023

Beste StefanWij hebben contact opgenomen met de winkel van Lebbeke die ons inderdaad melden dat de robotmaaier nog niet werd opgehaald door de leverancier.Wij zijn dan overeengekomen om jouw terug te betalen zodat je een andere kan aankopen.De winkelveranvtwoordelijk zal jou vandaag nog contacteren hierover.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-401730-2173639-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform