Terug

Herstelling & service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. T.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

16/12/2024

Geachte, wij hebben ongeveer twee jaar geleden een 2dehands Vito Mercedes aangekocht. Voor ons vertrek naar Spanje hebben we de auto helemaal laten nakijken bij een Mercedes-garage in Aalst waar we wonen. Op 16 september kregen we autopech in Frankrijk. Daar hebben ze de auto versleept naar de dichtst bijzijnde Mercedes-garage in Aurillac. Daar hadden ze niet de tijd om te kijken wat er aan de hand was. Noodgedwongen zijn we dan met een huurauto verder gereden naar onze bestemming in Spanje waar we een huis hebben. De verzekering die we bij Mercedes hadden heeft ons nauwelijks enige hulp geboden. We hebben bijna dagelijks naar de garage gebeld waar ze ons enkel te melden hadden dat de vervangstukken (trillingsdemper van de krukas en dichting van de trillingsdemper ) besteld waren maar ze geen idee hadden wanneer ze de vervangstukken zouden krijgen. Na meer dan twee maand kregen we te horen van de garage in Frankrijk dat ze de stukken nog steeds niet hadden. Uiteindelijk hebben we onze autoverzekering bij KBC aangesproken en die hebben er voor gezorgd dat de Vito gerepatrieerd is naar de garage in Aalst, waar hij nu nog steeds staat, met hetzelfde verhaal. Uit noodzaak hebben we nu de wagen van mijn nicht geleend maar dat kunnen we ook niet eindeloos rekken. Ik kan niet begrijpen dat een gerenomeerd merk zoals Mercedes zo'n ontzetten slechte service biedt op alle vlakken, zowel wat assistentie als reparatie. Ik heb ondertussen al een fortuin aan tijd en telefoontjes gespendeerd waar ik nauwelijks gehoor krijg en geen antwoord op mijn vragen. Ik ben diep teleurgesteld en voel me vooral gefrustreerd hierdoor. Ik word vooral kwaad door de arrogantie van zo'n bedrijf. Ik heb hier hulp en raad bij nodig. Wat kan ik doen om eindelijk gehoord te worden? Met vriendelijke groet. Rudy

Berichten (1)

Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

Naar: R. T.

22/01/2025

Nummerplaat: 2DTH436 Chassisnummer: W1V44770113704001 Uw Mercedes-Benz 109/110/111/114 CDI/BLUETEC, 114/116 CDI/BLU Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw contact met Mercedes-Benz betreffende herstellingscomplicaties van de heer Rudy Thewis' Mercedes-Benz Vito. Om de juiste ondersteuning te kunnen aanbieden, verzoeken wij dat de heer Thewis rechtstreeks contact opneemt om zodat het dossier vervolledigd en geanalyseerd kan worden. De klant kan hiervoor mailen naar cs.bel@cac.mercedes-benz.com . Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben over deze aanvraag, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen, onder vermelding van referentienummer 11212090. Met vriendelijke groet, XavieraKlantenservice België 00800 9 777 7777 (Gratis internationaal nummer) +32 26 20 03 08 (Nationaal tarief) Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V., Gelissendomein 5, 6229 GK Maastricht, The Netherlands. Register No.: K.v.K. Limburg 33014909 Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht ons onmiddellijk te waarschuwen en dit bericht te verwijderen. Wij danken u voor uw medewerking. Uw persoonsgegevens worden verwerkt in opdracht van lokale Mercedes-Benz rechtspersonen of geassocieerde algemene distributeurs. Voor meer informatie over de databeheerder van uw persoonlijke gegevens en de desbetreffende gegevensverwerking kunt u terecht op de website van Mercedes-Benz in uw land of op de website van de betreffende plaatselijke distributeur. Voor de algemene bepalingen over de verwerking van uw persoonlijke gegevens door alle Mercedes-Benz entiteiten verwijzen wij u graag naar de gegevensbeschermingsverklaring van Mercedes-Benz. --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform