Beste
Hartelijk dank voor de klacht.
Bij je bezoek in mei, hadden we al snel kunnen vaststellen dat er een probleem met de waterkoeling was.
Dit onderdeel is toen vervangen geweest.
Bij je bezoek eerder deze maand, hebben we deze problemen niet opnieuw kunnen vaststellen. De klacht dat de computer uitvalt tijdens het spelen van een spelletje, hebben we ook niet kunnen vaststellen.
Omdat we de problemen niet per direct hebben kunnen vaststellen, moet de computer verder en uitgebreider nakeken worden. Zo zoeken we uit waar de problemen vandaan komen en lossen dit op.
De termijn voor een diagnose van een volledige computer neemt inderdaad langer in beslag dan wanneer er een duidelijk probleem met een onderdeel is.
Vanaf je computer onderzocht is en onze technische dienst meer weet wat er gaande is, zal je gecontacteerd worden.
Met vriendelijke groetCordialementKind regards,
Alternate België bv
Oeyvaersbosch 16-18, 2630 Aartselaar, België
Tel: +32 (0)3 - 871.11.11
Internet:www.alternate.be
23-07-2025 16:32 (Europe/Brussels) - klachten@test-aankoop.be schreef: