Beste,In augustus 2016 kochten wij een stockwagen - Peugeot Partner Tepee.In december 2019 kregen wij problemen met onze motor. De bougies werden meerdere keren vervangen.In februari 2020 bleef het probleem zich herhalen waardoor de auto grondiger onderzocht werd. Bleek dat 1 van de 3 cilinders kapot waren. Omdat de wagen net buiten garantie was (2 jaar garantie) moest dit onderzocht worden door gespecialiseerde machines en via Peugeot zelf, niet door onze eigen garagist.Op 17 februari moest ik mijn wagen binnen brengen.Ik kreeg wekenlang geen informatie, ondanks het feit dat ik wekelijks belde.Er werd dan uiteindelijk beslist om de hele motor te vervangen. Er werd ons gezegd dat dit onder garantie zou gebeuren.Door de coronacrisis sleepte dit lang aan en kreeg ik uiteindelijk mijn wagen terug op 20 mei 2020. Men zou ons nog een factuur sturen met alle details en uitleg van de gedane herstelling, wat onder garantie zou vallen en wat voor onze rekening zou zijn.Een week later (27 mei 2020) kregen we opnieuw motorproblemen. Terug naar de garage gegaan, onze auto werd opnieuw naar de verdeler gestuurd en we kregen de boodschap dat de injectoren kapot waren. Er werd dus een nieuwe motor gestoken op kapotte injectorenDeze werden dan 2/06/2020 vervangen, er werd ons de boodschap gegeven dat dit onder garantie viel.Op 10 juli 2020 kregen wij een aanmaning van 2 onbetaalde facturen. Wij hebben hierop gereageerd door de garage te contacteren, langs te gaan en een mail te sturen. Er werd ons beloofd dat het dossier zou behandeld worden en dat we geen aanmaningen meer zouden ontvangen.Wij hebben de hele periode tot op vandaag GEEN facturen ontvangen.Vandaag (17/12/2020) zat er een derde aanmaning in onze brievenbus (een tweede aanmaning hebben we NIET ontvangen). Hieronder kopieer ik het mailverkeer:Beste,Onderstaande mail dateert van 10/07/2020.Vandaag kregen wij OPNIEUW een aanmaning, de derde aanmaning.Wij hebben nooit een factuur ontvangen - er werd ons gezegd dat de herstelling van onze wagen (motor + injectoren) onder garantie hersteld werden.Op de vorige mail kregen wij geen antwoord.Mijn man is op 13/07/2020 persoonlijk naar de garage gekomen - er werd toen beloofd door (medewerker secretariaat) dat het dossier zal behandeld worden, zo spoedig mogelijk.Wij hebben hiervan GEEN telefoon meer gekregen, ondanks dat dit ook beloofd werd. Er werd ons ook beloofd dat we geen aanmaningen meer zouden ontvangen.Ik heb vandaag telefonisch contact opgenomen met een medewerker van het magazijn - hij ging dit noteren.Is het mogelijk om te bevestigen op papier hoe het dossier behandeld wordt - kunnen wij een bewijs krijgen dat wij de kosten van de herstellingen - zoals ons werd meegedeeld - onder garantie vallen.Ik hoop hier snel een antwoord op te krijgen.Wij vinden dit niet aangenaam meer.Vriendelijke groeten,XVan: Verzonden: vrijdag 10 juli 2020 7:28Aan: Onderwerp: Aanmaning 1 - Herstelling waarborg Peugeot Partner Beste,Ons klantennummer: .....Vandaar kregen wij een eerste aanmaning van een openstaand saldo in onze brievenbus.Het gaat over 2 openstaande facturen van in totaal 1749,44 euro.Onze auto werd inderdaad hersteld (nieuwe motor + nieuwe injectoren), maar aan ons werd doorgegeven dat dit onder garantie valt van Peugeot. Dit werd ons mondeling doorgegeven - niet op papier.Wij hebben zelfs geen facturen mogen ontvangen, ik weet dus niet waarover deze bedragen gaan:Factuur van 17/03/2020: 996,34Factuur van 2/06/2020: 753,10Ik nam vandaag telefonisch contact op met medewerker - zij ging de vraag doorgeven aan haar collega.Is het mogelijk om dit te verduidelijken?Alvast bedankt.X In de laatste aanmaning staat'Indien wij binnen de 7 dagen na het versturen van deze brief geen betaling hebben ontvangen, zien wij dit als een schulderkenning en zullen wij onvermijdelijk uw dossier aan onze advocaat moeten overmaken.Wij hopen dat u gebruik maakt van deze laatste kans om verdere moeilijkheden te vermijden.Wij brachten onze wagen steeds tijdig en bij een erkende Peugeot garage binnen voor groot en klein onderhoud. Dit is allemaal te bewijzen via het onderhoudsboekje en facturen van onze eigen garagist. Onze eigen garagist liet ons mondeling weten dat de fout niet bij ons ligt.Wij hopen dat er na bijna een jaar eindelijk reactie komt.