Terug

Herstelling onder garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. O.

Naar: IXINA BELGIUM

22/02/2020

Beste Ik kocht 5 jaar geleden mijn keuken bij Ixina. Ik ben zeer tevreden van de keuken, maar sinds kort is het werkblad vervormd. Een nieuw werkblad valt onder de garantie van 10 jaar die werd beloofd bij de aankoop van mijn keuken. Ondertussen heb ik bij Ixina Lommel onderhandelt en ik krijg het werkblad gratis. Enkel worden hierbij extra herstellingskosten ingerekend van maar liefst € 400 (terwijl dit maar enkele werkuren in beslag neemt). Het probleem is dat ik mijn aankoopbewijs/factuur niet meer kan terugvinden waarin de garantievoorwaarden staan vermeld. Ixina kan of wilt mij deze ook niet bezorgen. Ik twijfel of ik hier ooit een factuur van heb gekregen want ik hou steeds al mijn facturen netjes bij. Ik vind dit geen eerlijke verkoopspraktijken en garantievoorwaarden. Kan test-aankoop mij verder helpen? Ik zie het niet zitten om in mijn nieuwe keuken opnieuw 400 euro te investeren. Het werkblad is blijkbaar slecht geplaatst en daarvoor mag Ixina opdraaien en niet de klant die een dure keuken aankocht bij Ixina.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform