Terug

Herstelling niet uitgevoerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

L. G.

Naar: Zoli99

22/06/2024

Sedert januari 2024 zijn we al bezig om een herstelling van onze zetel te bekomen. Deze zetel is aangekocht in mei 2022. Nu hebben wij al meerdere keren in de winkel gestaan, hebben we al meerdere chats gestuurd (want alles moet gaan via de chatbot) en worden ons afspraken gegeven waarop ze zullen komen. Van de 6 afspraken zijn ze 1x geweest en toen hadden ze het onderdeel niet. De andere keren zijn ze nooit langs geweest. Redens van niet langskomen: afspraak geannuleerd, onvoorziene omstandigheden, geen tijd meer.... We werden zelfs niet gecontacteerd dat ze niet gingen komen. Daar kwamen we achter na weer chats te sturen in de chatbot. Zelfs de winkel in Oostende heeft al meerdere mail gestuurd en zelfs hiermee wordt het niet opgelost. Wij willen gewoon een zetel die hersteld wordt zodat deze miserie opgelost is.

Bemiddeling door Testaankoop 03 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform