Terug

Herstelling niet terugbetaald en onrechtmatig geld van mijn rekening halen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Celside Insurance

25/08/2023

Contract nummer: BE239132Contracthouder: Jules HertenMaandelijks betaal ik bedrag van €24,99 voor de verzekering van een iPhone en iPad.Het laatste schadegeval dateert van 26/03/2022, hiervoor moest ik een bestek vragen bij een erkend hersteller en deze werd vervolgens goedgekeurd op 03/06/2022. Vervolgens heb ik de herstelling laten uitvoeren van €539,00 en ze hebben me beloofd om dit bedrag terug te betalen. Tot op heden 24/08/2023 (één jaar later) heb ik nog niets ontvangen.Bijkomend, domiciliëren ze sinds kort extra betalingen en werd de frequentie verhoogd. Hieronder een overzicht van de betalingen 2023:- 01/03/2023: €24,99 (Normaal)- 03/04/2023: €24,99 (Normaal)- 25/04/2023: €15,99- 28/04/2023: €15,99- 02/05/2023: €24,99 (Normaal)- 02/05/2023: €15,99- 04/05/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 08/05/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 12/05/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 16/06/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 01/06/2023: €24,99 (Normaal)- 07/06/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 13/06/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 15/06/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 20/06:2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)- 27/06/2023: €49,99 (terugbetaald door KBC)- 27/06/2023: €15,99 (terugbetaald door KBC)Op 28/06/2023 heb ik beslist om de domiciliëring stop te zetten en heb ik via de bank enkele bedragen teruggekregen, hierna hebben ze nog meermaals geprobeerd om bedragen van mijn rekening te halen.- 30/06/2023: €15,99 (Betaling mislukt)- 30/06/2023: €49,99 (Betaling mislukt)- 03/07/2023: €15,99 (Betaling mislukt)- 03/07/2023: €49,99 (Betaling mislukt)- 03/07/2023: €24,99 (Normaal) (Betaling mislukt)- 04/07/2023: €15,99 (Betaling mislukt)- 04/07/2023: €15,99 (Betaling mislukt)Ondertussen heeft Celside (SFAM) mijn contract stopgezet.Gisteren 24/08/2023 werd er ook een klacht neergelegd bij de politie.Graag ontvang ik de som van €539,00 voor de herstelling en de ad hoc bedragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform