Terug

Herstelling meerdere malen uitgesteld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

J. B.

Naar: KREFEL

24/07/2024

Al 4 maal is de herstelling uitgesteld en zogezegd onderweg naar de winkel en geduld is op ze bellen u met valse informatie vandaag andere versie via messenger

Berichten (1)

KREFEL

Naar: J. B.

25/07/2024

Beste Jean-Louis,we hebben jouw mail goed ontvangen.Er was spijtig genoeg een misverstand rond de datum waarop je jouw toestel kon afhalen na herstelling.Waarvoor onze oprechte excuses.Na nazicht, zien we dat het toestel afgehaald werd in de winkel.We hopen dat je terug kan genieten van jouw toestel.Met vriendelijke groeten,WendyCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 24/07/2024 13:00Aan: customercare@krefel.beOnderwerp: Herstelling meerdere malen uitgesteld‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0AakwE:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform