Terug

Herstelling is reeds 4 keer terug opgestuurd, ik heb via hun consumenten dienst klacht neer gelegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: VANDEN BORRE

18/10/2023

Beste,Ik heb mijn smartwatch al 4 keer terug binnengebracht voor dezelfde klacht, heb klacht neergelegd bij hun consumenten dienst, ze zouden het opvolgen en mij op de hoogte houden maar heb nog steeds niets gehoord, tot vandaag ik een bericht kreeg dat mijn herstelling in de winkel ligt...Een andere winkel zou mij een omruiling hebben aangeboden maar ook dit gebeurt niet...Ik ben ten einde raad, mijn smartwatch is nog steeds binnen garantie.Vriendelijke groeten,Rita

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: R. N.

20/10/2023

Beste,Wij hebben je dossier intern nagekeken, er werden inderdaad 4 hersteldossiers opgemaakt.Dossier 64296174: Hier werden verschillende onderdelen vervangen aan je smartwatch.Dossier 64303277: Werd er door de techniekers geen defect vastgesteld.Dossier 64315975: Enkel een herinstallatie werd uitgevoerd, geen defect vastgesteld.Dossier 64336826: Nu werd de batterij en het moederbord vervangen.Onze garantie is een herstelgarantie, dit houdt in dat in geval van een technisch defect je toestel zal worden hersteld indien nodig. Een omruiling is niet van toepassing.Je toestel ligt opnieuw klaar in de winkel van Genk voor ophaling. Een andere oplossing kunnen wij je helaas niet aanbieden.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

R. N.

Naar: VANDEN BORRE

06/11/2023

Beste,Ik heb ondertussen mijn smartwatch terug nog steeds doet zich hetzelfde probleem zich voor, ik moet mijn smartwatch 2 maal per dag opladen...als jullie dit normaal vinden dan weet ik het niet meer...ik ben hier zeker niet over te spreken en ga dus in de week mijn smartwatch opnieuw binnenbrengen in de winkel...Vriendelijke groeten,Rita

VANDEN BORRE

Naar: R. N.

13/11/2023

Beste,Bij de laatste herstelling werd de batterij en het moederbord vervangen. Het lijkt mij dan inderdaad het beste om de smartwatch opnieuw binnen te brengen.De smartwatch zal dan opnieuw worden nagekeken.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform