Geachte mevrouw/heer,
Op 30/03/2024 kocht ik een Smartphone Android Samsung + beschermhoes Housse Sa Samsung in uw winkel en betaalde ik er €223,95 voor. /zie document 32784755
Op 27/04/2024 bracht ik het toestel voor de eerste keer binnen in het filiaal in Ieper omdat het scherm zwart bleef. Dit werd in garantie hersteld. /zie document 34041083, staat van het toestel: Normaal gebruik.
Op 30/09/2024 breng ik opnieuw het toestel binnen met hetzelfde probleem. Een zwart scherm. Dezelfde persoon staat me vriendelijk te woord, bekijkt de gsm grondig, verwijderd de simkaart + de housse rondom de gsm. / zie document 37117411, staat van het toestel: Normaal gebruik.
Een week erna krijg ik een Kostenraming: 24093002746675 waar ik zie dat ik +€119 zou moeten betalen om het toestel te repareren. Na mijn navraag aan de klantendienst bij Krëfel krijg ik foto’s toegestuurd waarbij de gsm te zien is met grote schade aan het scherm.
Op 19/10/2024 ga ik opnieuw langs bij het filiaal in Ieper waar ik opnieuw vriendelijk te woord wordt gestaan door de medewerkers en ze me inderdaad bevestigen in het feit dat het toestel er niet zo uitzag bij de afgifte. Er wordt een nota hiervan gemaakt.
Op 21/10/2024 krijg ik een telefoontje vanuit het filiaal van Ieper met gemeende excuses maar dat het hoofdkantoor hier niet in wil meegaan. Ze betichten de klant (mezelf dus) als hun eigen medewerkers als incorrect.
Alle documenten wijzen erop dat het toestel in goede toestand werd afgeleverd. Een correcte afhandeling lijkt me dus fatsoenlijk.
Met vriendelijke groet,
Cappan Lander
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs