Terug

Herstelling in garantie of vervangen toestel

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

L. M.

Naar: LIEBHERR

18/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 25/7/2025 kocht ik een koelkast IRSE 4100 Index 22B/001 bij Van Loock electro . Na 1 dag vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de temperatuurregeling werkt niet naar behoren. Bovenaan te warm, beneden soms tot vriespunt. Op 28/7 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren. Ondanks talrijke inerventies zoals het vervangen van de printplaat, het vervangen van de thermostaat is het defect tot op heden niet hersteld en blijft het nu na herhaaldelijk mailen stil aan jullie kant. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Linda Martens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform