Terug

Herstelling I robot Roomba

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: KREFEL

04/12/2022

Beste, ik heb op 16/07/22 een I Robot Roomba aangekocht. Na 3 maand had deze een foutmelding van blokkade linkerwiel. Dus, heb ik deze bij KREFEL binnen gedaan. Na een maand zelf contact opgenomen hoe lang het nog zou duren. Kwamen zij met de melding dat deze stuk is door water!!! Daar er nooit geen water aan te pas is gekomen!!!! KREFEL wil in geen geval een andere robot geven, ook al is deze nog onder garantie! Ze willen hem maken, maar dit zou me 508,68€ kosten, terwijl ik hem voor 529€ heb gekocht. Ik heb foto’s van de foutmelding, en deze had niets te maken met water!! Reeds verschillende keren telefonisch contact opgenomen, maar blijven bij hun standpunt. Daar ben ikNiet mee akkoord!!!

Berichten (3)

KREFEL

Naar: A. D.

08/12/2022

Beste Klant,Wij danken je voor jouw mail.Hierbij willen wij ook vermelden dat deze aankoop en herstellingsbon niet overeen komt met de opgegeven naam:ANGELIQUE DE FROYOm de beste service te bieden, worden al de toestellen hersteld door een erkend servicecentrum van de betrokken fabrikant.Bij analyse van jouw toestel werd er oxydatie of vochtschade gedetecteerd.Gelieve in bijlage een foto van de schade terug te vinden.Oxydatie wordt door de herstelpartner aanzien als verkeerdelijk gebruik van het toestel. Om die reden kan jouw toestel niet onder garantie worden hersteld en zullen er kosten worden aangerekend.Op het bestek dat je hebt ontvangen staan de opties uitgelegd. Mogen we je vragen om het antwoord op het bestek door te sturen naar bestek.devis@krefel.be?Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammember ref:_00D5I3dQ0g._5005IVKwSw:ref

A. D.

Naar: KREFEL

08/12/2022

Beste, Ik wil mijn toestel terug. Ik heb reeds een offerte gekregen voor de herstellingen, en dit kost me meer dan het toestel zelf!!! Gelieve het beschikbaar te leggen in de winkel in Geraardsbergen. Deze staat op naam van Stamper Marie-Madeleine. Ik spreek in haar naam omdat Mevr. 86 is en geen mails kan versturen.

A. D.

Naar: KREFEL

26/12/2022

Beste, Nog steeds geen melding gekregen om mijn robot op te halen…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform