Terug

Herstelling GSM

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Orange Insurance

28/03/2024

Beste, Enkele maanden geleden heb ik een gsm gekocht bij Orange met verzekering. Twee weken geleden heb ik een ongelukje gehad met mijn gsm op het werk, waardoor mijn gsm volledig onbruikbaar is. Ik heb direct mijn oude gsm terug opgestart en daar mijn simkaart in gestoken. Ik heb een verzekering bij Orange van 8 euro per maand. Ik heb een aangifte online gedaan, maar deze werd direct geweigerd. Ik heb naar Orange verzekeringen gebeld, daar konden ze me niet helpen omdat ze zeiden dat mijn simkaart niet in de gsm zit van de gsm waar ik een schade aangifte van wil doen. Natuurlijk kan ik mijn simkaart niet in een gsm steken die kapot is en daarmee bellen. Ik belde ook naar de gewone klantendienst van Orange. Daar konden ze me ook niet helpen. Dit terwijl ik toch mijn verzekering bij Orange heb afgesloten. Ik ben naar een winkel van Orange gegaan en daar konden ze me ook niet helpen. Het enigste wat ik wil is dat ze mijn gsm herstellen. Als ze dit niet doen dan verander ik van provider. Ik betaal 80 euro per maand voor gsm en internet. Dat is 960 euro in een jaar dat ik op een ander zal gaan spenderen. Ik ben al 6 jaar trouwe klant bij Orange en heb nooit een dag te laat betaald.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform