Terug

Herstelling fiets niet in orde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

P. L.

Naar: Bizbike

01/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 24/6/20214 kocht ik 2x een fiets veloci vivid via het nieuwsblad en betaalde ik er 3658,96 voor. Direct vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, versnellingen en batterij werken niet naar behoren. Ondertussen kwam er reeds 2 maal een techniekers om de problemen te verhelpen. Helaas zonder resultaat. Nu hebben jullie de fiets op 14 juli 2025 opgehaald voor reparatie en ontvang ik een bestek om dezelfde onderdelen te vervangen die reeds 2x vervangen werden. Wekelijks bel ik jullie zonder resultaat. Het is ook onmogelijk een leidinggevende te spreken. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Stefanie Lachaert

Berichten (2)

Bemiddeling door Testaankoop 11 augustus 2025

Bizbike

Naar: P. L.

14/08/2025

Pedro (BizBike) 14 aug 2025 13:59 CEST Beste Bedankt voor deze klacht. We hebben dhr. Lachaert in deze zaak volledig gelijk gegeven en hem zonet volgend bericht gestuurd: Mochten er nog bepaalde zaken niet helemaal duidelijk zijn, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren. Met fiets vriendelijke groeten, Pedro Klachten 1 aug 2025 16:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ www.bizbike.be Dit e-mailbericht is een service van BizBike.Mogelijk gemaakt door Zendesk [VM4PX9-526NE]

Bizbike

Naar: P. L.

15/08/2025

Hi Klachten, We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons: Pedro (BizBike) 14 aug 2025 13:59 CEST Beste Bedankt voor deze klacht. We hebben dhr. Lachaert in deze zaak volledig gelijk gegeven en hem zonet volgend bericht gestuurd: Mochten er nog bepaalde zaken niet helemaal duidelijk zijn, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren. Met fiets vriendelijke groeten, Pedro Klachten 1 aug 2025 16:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ www.bizbike.be Dit e-mailbericht is een service van BizBike.Mogelijk gemaakt door Zendesk [VM4PX9-526NE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform