Terug

Herstelling en communicatie Decathlon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Decathlon

28/06/2022

Beste,Allereerst,Ik had een electrische fiets binnen gebracht bij decathlon te Mechelen, Deze fiets is van een derde partij (urban-biker, Spanje) , maar wel te koop via decathlon. Ik had deze dan ook aangekocht via decathlon.Nu was er iets mis met de electronica, startte niet meer, en daarom heb ik hem binnen gebracht bij decathlon op 20 february, Had al verscheidene keren achter geïnformeerd, maar niemand kon mij antwoord geven waar de fiets was, of wanneer deze terug zou komen.Dit heeft zo'n 4 maand geduurd, uiteindelijk had ik een afspraak met de winkelverantwoordelijke van Decathlon mechelen, Deze had mij bevestigd dat het allemaal wat uit de hand gelopen en vooral mislopen was door verkeerde interne communicatie binnen Decathlon Mechelen.Na meer dan 4 maand, was het dan toch gelukt om de fiets gerepareerd te krijgen. Doordat dit allemaal zolang geduurd heeft, had de Shop verantwoordelijke van Decathlon Mechelen mij een Compensatie beloofd vanwege de lange wachttijd. Van deze zogenaamde compensatie heb ik nog niks gezien de dag van vandaag. Tijdens die hele periode ben in constant in het gewisse gelaten en vanhet kakske naar de muur gestuurd als ik erachter informeerde.En terwijl komt het volgende probleem opdagen.. Mijn vriendin heeft een bijna identieke fiets (Vienna Urbanbiker), bestelnummer : BE728096411, ook deze heeft voor de TWEEDE maal dezelfde fout als de fiets waarnaar ik in het eerste deel verwijs. Doordat het zolang geduurd heeft om MIJN fiets te repareren, had de Shopmanager van Mechelen mij beloofd om de fiets van mijn vriendin zo snel mogelijk in orde te maken. Ze hadden mij ook beloofd dat ik zou op de hoogte worden gehouden van de communicatie tussen Decathlon en de workshop van Urbanbiker, welke gevestigd is in duitsland, door mij in CC te zetten in de e-mail communicatie. OOK daaraan werd geen vervolg gegeven. EN ook hiermee word er niets gedaan wat beloofd word, en ook hiermee worden we steeds in het gewisse gelaten en van het kaske naar de muur gestuurd, als we informeren achter de fiets.Dit is echt allemaal niet meer normaal voor een bedrijf zoals Decathlon.Dus wat geberut er met die compensatie die mij beloofd werd? En hoe geraakt het opgelost dat we op de hoogte worden gehouden van de fiets van mijn vriendin die nu bij decathlon Mechelen staat, en waarvan niets gedaan word dat ons beloofd werd?Zelfs vandaag ben ik nog in de desbetreffende Decathlon winkel geweest om informatie te vragen, Maar ook nu werd ik zonder info naar huis gestuurd. Er werd mij beloofd dat ze vandaag nog telefonisch contact zouden opnemen met mij, maar ook dit is WEERAL maar eens een leugen geweest, gewoon om klanten af te wimpelen.Heel deze periode, communicatie, loze beloftes en Valse compensaties met de Shopmanager van Decathlon Mechelen stijgt boven het schandalige uit.P.S. Ook dit wil ik nog even toevoegen : Volgens de hoofdtechnieker van de fietsafdeling in Decathlon Mechelen, heeft het allemaal zolang geduurd omdat de Shopmanager gezegd had, dat ze aan die fiets (eerste deel) niets MOCHTEN doen.Account 2092188679374Bestelnummer fiets : BE728096411

Berichten (4)

F. V.

Naar: Decathlon

06/07/2022

Geachtte, Ook wil ik nog eventjes volgende toevoegen.Toen ik mijn e-bike (Vienna-urbanbiker) heb binnen gebracht voor reparatie bij Decathlon Mechelen, Die ik gekocht had via Decathlon, heb ik een electrische vervangfiets gekregen.Nu mijn vriendin haar fiets heeft binnen gebracht (Vienna-urbanbiker) , zijn dezelfde fietsen, ook bij decathlon Mechelen, die ook via decathlon werd aangekocht, kreeg ze te horen dat ze geen recht had op een vervangfiets omdat deze niet van decathlon was.Waarom heb IK daar wel recht op en mijn vriendin niet ? .. mischien omdat ze van buitenlands origine is ??

Decathlon

Naar: F. V.

10/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

F. V.

Naar: Decathlon

10/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

F. V.

Naar: Decathlon

03/08/2022

We zijn ondertussen 3 augustus , en nog steeds is de fiets niet terug , of gerepareerd .. blijkbaar weet niemand nog bij decathlon klantendienst of decathlon mechelen waar de fiets is .. dit is dan eigenlijk diefstal .. De fiets blijkt verdwenen te zijn na deze te hebben binnen gebracht bij decathlon ... graag antwoord hierop en oplossing onmiddelijk want wij wachten al bijna 3 maand weeral ondertussen ... Anders zal ik bijj de politie klacht moeten indienen wegens diefstal .. Ik heb niet veel andere keuze blijkbaar ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform