Terug

Herstelling elektrische fiets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: Carrefour Belgium

22/08/2020

Beste, op 11 maart 2020 heb ik mijn elektrische fiets binnengebracht in Carrefour Lier (winkel nr 603). De aan- en uitknop was beschadigd. Begin mei heb ik gebeld op nr 03/491 16 37 en toen zei de mevrouw dat het niet lang meer ging duren. Omwille van de lockdown was de hersteller niet kunnen komen, maar, door de toen aangekondigde versoepelingen kon het wel. Begin juli heb ik nog eens teruggebeld. De man die geweest was kon het niet maken. Ze was nog de geschikte persoon aan het zoeken. Ondertussen zijn we eind augustus, ruim 5 MAANDEN verder. Hoe lang moet ik nog wachten?

Berichten (3)

Carrefour Belgium

Naar: N. P.

03/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. P.

Naar: Carrefour Belgium

03/09/2020

Beste, mijn mailadres is nancy. piron@telenet.beMijn gsm is 0478/474 173. Op de bon staat nr R. 739 winkel nr 603. Ik kan een screenshot nemen en doorsturen. Naar welke mailadres kan ik dit sturen? Ik hoop snel iets van u te horen.

N. P.

Naar: Carrefour Belgium

03/09/2020

In bijlage een screenshot van de herstellingsbon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform