Klacht
E. C.
Naar: Hubo
Beste,Niettegenstaande de vele emails met Minerva en de aangetekende ingebrekestelling van 13 Januari 2023 én het aangetekend schrijven van 23 Februari 2023 waarop ik geen antwoord kreeg van jullie maar wel van Jurgen (Minerva Belgie) met steeds maar loze beloftes staat mijn fiets nu reeds voor de tweede keer (vanaf 6 november 2022) in één van jullie servicepunten om tenslotte te moeten horen van Jurgen dat de het uitvallen van de ondersteuning van de fiets te wijten is aan de batterij en niet aan de controller, kabelboom en display zoals eerst werd vastgesteld.Ik heb de elektrische fiets bij jullie gekocht op 23/01/3/2021 en zit reeds vanaf 06 Augustus 2023 in de problemen …Het is niet aan mij (klant van Hubo) om met Minerva in discussie te gaan … maar ik heb geen andere keuze …Voor hetzelfde defect werd de fiets reeds binnengebracht in het servicepunt op 5 Augustus 2022. Dat is dus bijna acht maand geleden !!!Overzicht van de mails (servicepunt en MINERVA):1. 15 nov 2022: De stukken zijn besteld (controller, kabelboom en display) maar ze zijn nog niet geleverd (mail van servicepunt)2. 14 dec 2022: Ik ben maandag naar Ieper geweest en navraag gedaan maar tot op heden nog geen mail ontvangen. (mail van servicepunt)3. 9 jan 2023: Bedankt voor uw bericht! Onze klantendienst bekijkt uw bericht en bespreekt deze intern in onze organisatie. We zullen uw email binnen de vijf dagen beantwoorden (Minerva)4. 13 jan 2023: Brief werd ontvangen, volgende week kom ik terug met een oplossing. (Jurgen (Minerva)5. 17 jan 2023: mail ontvangen van Valerie Verstraeten (Hubo) met excuses voor het ongemak.6. 27 jan 2023: Ik heb contact genomen met het servicepunt. Hij heeft alle onderdelen zal de fiets vandaag of morgen afwerken waarna hij jou zal contacteren. (mail van Jurgen (Minerva).7. 8 Maart 2023: “Fiets wordt morgen afgehaald bij het Servicepunt. Ik laat de fiets meteen door 1 van onze techniekers nazien en hou je verder op de hoogte” (mail van 8 Maart 2023)8. 15 Maart 2023: Fiets heeft volledig nazicht gekregen en alles werd gecontroleerd. …….. …… Morgen doet de technieker nog een testrit en nadien wordt hij verstuurd met onze transporteur (Jurgen Minerva)9. 27 Maart 2023: Fiets staat nog steeds bij Minerva in IeperGezien ik geen vertrouwen meer heb in de herstelling van de fiets gelieve ofwel:- de fiets te vervangen door éénzelfde of gelijkaardig model met omnium waarborgcertificaat of- De terugbetaling te doen van de betaalde fakturr (Hubo uw ref: 20210323101608- Een schadevergoeding te betalen voor het niet naleven van de waarborg en de last die ermee gepaard gingDank U.
Berichten (8)
Hubo
Naar: E. C.
Beste EurickWij hebben een bestaand dossier teruggevonden in onze bestanden waarbij een collega mee bezig is geweest om alles in orde te brengen bij de leverancier. Wij moeten via Test Aankoop vernemen dat dit nog altijd niet in orde is gebracht door hun.Het is inderdaad de leverancier die verantwoordelijk is voor de dienst na verkoop van de fietsen en deze service dient correct te verlopen, daarom dat mijn collega Valerie dit ook bij de leverancier had geescaleerd.Wij zullen de leverancier vandaag nog op de hoogte stellen van dit probleem en vragen wat er verkeerd is gelopen.Er is nog een mail van de leverancier die niet tussen jouw opsomming staat en dat is de mail van 10/03 waarvan wij ook in kopie stonden en die naar jou werd gericht met de melding:"Goedemorgen ErickIk kan je momenteel niet opbellen, maar als je dit wenst laat ik een collega bellen. Ik kan je alvast onderstaande meegeven:Fiets staat bij ons en de technieker is gestart met de herstelling. Wat de technieker heeft vastgesteld, is dat beide binnenbanden met dezelfde koppeling opgeblazen kunnen worden en er is dus geen probleem is. Wat betreft de batterij werden er geen sleutels meegegeven om deze na te zien.Wij zullen dus kijken hoe we de batterij er kunnen uithalen en vervolgens uitlezen en vervangen indien nodig. De technieker zal tevens de fiets een volledig nazicht geven. Als alles vlot verloopt, kunnen we dinsdag de fiets meegeven met onze transporteur."Bovenstaande mail is ook de laatste mail die wij hebben gekregen.Wij zullen hierover navraag doen en komen zo snel mogelijk bij jou terug.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-392412-2121072-HD------------------------------------------------------------------------------
E. C.
Naar: Hubo
Ja die mail heb ik ook gekregen en ik heb er ook op geantwoord … en dan terug geen antwoord gekregen.Ik schreef hetvolgende:1) De sleutels van de batterij werden op vraag van uw servicepunt "Wheels and bikes" bezorgd aan Mr Kris op 17 november 2022. U kunt het sleuteltje bij hem opvragen.Antwoord:2) Ik heb een elektrisch pompje gekocht (geen handpomp) en dit werkt perfect met de pipetje van de originele band en niet met het pipetje van de band welke door uw diensten vervangen werd. Volgens "Wheels and Bikes" werd de originele band (Schwalbe anti-lekband) met het juiste pipetje reeds geleverd aan "Wheels and Bikes" vooraleer de 2de aanvraag #W-34998 werd gevraagd.Antwoord:3) Nu heeft U toch alle gegevens om mij het juiste en origineel waarborgcerticaat te sturen vermits de fiets bij U staat. De tekst van de aanbieding is de volgende:"MINERVA biedt 5 jaar omniumwaarborg op je elektrische fiets!Herstelling aan huis of bij 1 van de meer dan 100 servicepunten van Servicebike.Zelfs een lekke band wordt gratis hersteld"Dit is de reden waarom ik de fiets bij jullie aankocht.Antwoord:Gelieve mij op alle vragen te antwoorden aub en geen dubbelzeggend antwoord te sturen.GEEN ANTWOORD ONTVANGEN OP DEZE VRAGEN !!!
Hubo
Naar: E. C.
Beste EurickZoals doorgegeven in mijn vorige mail heb ik vandaag een vraag voor meer info gestuurd naar de verantwoordelijken en van zodra ik antwoord hierop heb zal ik niet nalaten jou hiervan op de hoogte te brengen.Dit zal waarschijnlijk pas in de loop van komende week zijn omdat ze in het weekend niet aanwezig zijn.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-392424-2121130-HD------------------------------------------------------------------------------
Hubo
Naar: E. C.
DATA NOT AVAILABLE
E. C.
Naar: Hubo
Goeienamiddag Jurgen,Ik heb de fiets nog niet kunnen gebruiken wegens mijn ziekte (zit in chemotherapie stadium).De fiets is gestald in mijn garage sinds de levering en ik heb nog geen kilometer gereden.Tot mijn verbazing stond deze namiddag de band van het voorwiel volledig plat ... en oppompen ging niet meer.De binnenband is waarschijnlijk stuk en niets te merken aan de buitenzijde van de band ... weeral niet te begrijpen.Heb ik nu werkelijk "alle" pech ?Kun je iemand sturen "aan huis" ? ... is waarschijnlijk toch ni erg ... Dank U.mvg,Erick
Hubo
Naar: E. C.
Beste EurickHiervoor moet je Servicebike contacteren op het nummer 051/42.30.17 of via mail naar info@servicebike.be zodatt zij dit in orde kunnnen maken voor jou.Van ons uit sturen wij nooit herstellers aan huis.Met vriendelijke groeten Fathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-395374-2134488-HD------------------------------------------------------------------------------
E. C.
Naar: Hubo
DATA NOT AVAILABLE
Hubo
Naar: E. C.
Beste klantDit dossier is al in behandeling door mijn collega Valerie die hiermee bezig is met Minerva.Er werd ook een herstelling aan huis ingepland op 6/06/2023.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-397966-2168045-HD------------------------------------------------------------------------------
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten