Terug

herstelling duurt te lang

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

31/05/2024

GDV3APOJLKSTW bestelnummer Pixel 7 ProIk heb op 07/11/23 een telefoon Pixel 7 besteld op website Fnac. Het scherm is losgekomen en onmogelijk om de telefoon nog normaal te gebruiken. 04/04/24 Via website contact genomen en blijkt teruggestuurd te moeten worden naar een adres in Frankrijk JM C/O SPRIIINT, 4 rue Galiliee, Le Haillan 3318515/05 vraag van mij : hoe lang duurt het nog16/05 : antwoord : we kunnen geen datum gevenGelieve me zo vlug mogelijk de herstelde gsm toe te sturen of me terug te betalen.

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: M. M.

11/06/2024

u + * zoom:100% @font-face font-family:GilroyBold; font-weight:700 @font-face font-family:GilroyRegular; font-weight:400 @font-face font-family:GilroyLight; font-weight:400 @media screen and (min-width:451px) and (max-width:640px),screen and (min-device-width:451px) and (max-device-width:640px) .t_flnone float:none!important .t_w100p width:100%!important .t_flright float:right!important .t_w26p width:26%!important .t_flleft float:left!important .t_w118px width:118px!important .t_hauto height:auto!important .t_w74p width:74%!important .t_w90p width:90%!important .t_fz14px font-size:14px!important .t_pt20px padding-top:20px!important .t_pr25px padding-right:25px!important .t_pl25px padding-left:25px!important .t_pr45px padding-right:45px!important .t_pb20px padding-bottom:20px!important .t_pl45px padding-left:45px!important .t_lh24px line-height:24px!important .t_w57px width:57px!important .t_v display:block!important; font-size:inherit!important; max-height:none!important; max-width:none!important; overflow:visible!important .t_dnone display:none!important .t_gilroybold font-family:GilroyBold,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_gilroyregular font-family:GilroyRegular,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .t_gilroylight font-family:GilroyLight,Arial,Helvetica,sans-serif!important @media screen and (max-width:450px),screen and (max-device-width:450px) .m_flnone float:none!important .m_w100p width:100%!important .m_flright float:right!important .m_bgcf2f2f2 background-color:f2f2f2!important .m_w30p width:30%!important .m_flleft float:left!important .m_w93px width:93px!important .m_pt12px padding-top:12px!important .m_pb13px padding-bottom:13px!important .m_w70p width:70%!important .m_w95p width:95%!important .m_fz13px font-size:13px!important .m_pt20px padding-top:20px!important .m_pr20px padding-right:20px!important .m_pl20px padding-left:20px!important .m_lh18px line-height:18px!important .m_fz15px font-size:15px!important .m_pb20px padding-bottom:20px!important .m_w57px width:57px!important .m_v display:block!important; font-size:inherit!important; max-height:none!important; max-width:none!important; overflow:visible!important .m_dnone display:none!important .m_gilroybold font-family:GilroyBold,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_gilroyregular font-family:GilroyRegular,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_roboto font-family:Roboto,Arial,Helvetica,sans-serif!important .m_gilroylight font-family:GilroyLight,Arial,Helvetica,sans-serif!important @media (orientation:landscape) and (min-width:640px) .d_center float:none!important; margin:auto!important .d_left float:left!important .d_right float:right!important --. Raphael (Fnac) 4 jun 2024 08:55 CEST Beste Micheline,Bedankt voor uw mail.Het gaat hier om een aankoop bij een externe verkoper op ons Market Place platform. De herstelling gebeurd hier niet rechtstreeks bij Fnac zelf.Wij hebben zonet voor u een bericht verstuurd naar de verkoper om te vragen achter de status van uw herstelling en de termijn dat dit nog kan nemen.Het is niet zelden dat een herstelling in gemiddelde meer dans een maand neemt.Van zodra de verkoper zal reageren op ons bericht zal u hiervan ook een melding ontvangen via mail.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,Raphael Klachtenbox 31 mei 2024 14:51 CEST Charter voor persoonsgegevens [E55ZEW-2R3Z6]

M. M.

Naar: FNAC BELGIUM

04/07/2024

Mijnheer, mevrouw, we zijn blij te merken dat u deze correspondentie met de verkoper over bestelling met nummer GDV3APOJLKSTW meeleest en onze belangen ter harte neemt. Tot op heden hebben wij geen concrete datum over wanneer we de telefoon terug zullen ontvangen. Er is eigenlijk steeds weinig transparantie geweest over het verloop van de herstelling en wij vragen ons af of de herstelling gebeurd is door een erkende hersteldienst. Kortom het vertrouwen dat we hadden in een goede afloop is is enigszins weggeëbd. In deze correspondentie lazen we op 2 juli dat FNAC ons wilt terugbetalen en we zouden graag deze optie nemen. Met vriendelijke groeten, Micheline


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform