Beste Adriaan,Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de lange wachttijd en dat je hierdoor jouw betaling voor de reparatie graag terug wil ontvangen.Zoals aangegeven, verwacht de hersteldienst de bestelde onderdelen halverwege volgende week te ontvangen. Dit zijn onderdelen die de hersteldienst besteld heeft nadat je de prijsopgave hebt betaald. Had je gekozen om niet voor de herstelling te betalen, dan had de hersteldienst de benodigde onderdelen ook niet besteld.Door deze reden en omdat de herstelling nu loopt bij de hersteldienst, kunnen wij de betaalde prijsopgave niet aan je terugbetalen. Wij willen je uiteraard wel compenseren voor het lange wachten eens de herstelling van jouw Lenovo laptop voltooid is. We houden je op de hoogte eens wij meer informatie van de hersteldienst hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 29, 2023, 9:07 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be