Terug

Herstelling duurt overdreven lang en geen reactie meer van coolblue

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Cool blue

27/09/2023

Ik heb eerder al een klacht ingediend tegen coolblue en ze reageren hier niet eens op. Ik heb mijn laptop op 22 augustus opgestuurd voor herstelling. Meer dan 4 weken later nog steeds geen verandering in de herstelstatus. Ik moet ze altijd zelf bellen om een reactie te krijgen. Dit is echt de laatste keer dat ik gebruik gemaakt heb van coolblue.Iedereen mag nu weten dat ik mijn 235,66 euro voor herstelling terug wil alsook een vergoeding per dag dat mijn laptop niet hersteld geleverd wordt.

Berichten (5)

Cool blue

Naar: A. C.

28/09/2023

Beste Adriaan,Wij begrijpen jouw frustratie in verband met de lange reparatietermijn. Je wilt natuurlijk snel terug gebruik maken van jouw Lenovo laptop.Ik zie dat je de prijsopgave voor de herstelkosten betaald hebt op 7 september. De hersteldienst is dan ook meteen aan de slag gegaan en heeft de onderdelen voor de reparatie besteld. Helaas is er wat vertraging bij de levering van deze onderdelen, echter werd er al bevestigd dat ze de onderdelen halverwege volgende week verwachten.Wij hadden je graag een snellere oplossing voorgesteld, maar wij moeten nog even afwachten tot de hersteldienst deze onderdelen ontvangt en overgaat tot de reparatie van jouw Lenovo laptop. Nadien kunnen we kijken naar een passende compensatie voor de lange wachttijd.Ik hoop jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 27, 2023, 10:59 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

A. C.

Naar: Cool blue

29/09/2023

Ik ga hier niet mee akkoord. Ik wil de 235,66 euro terug van de herstelling en een extra compensatie per dag dat ik mijn herstelde laptop niet terug heb. En stop met zltijd maar uitvluchten te verzinnen.

Cool blue

Naar: A. C.

29/09/2023

Beste Adriaan,Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de lange wachttijd en dat je hierdoor jouw betaling voor de reparatie graag terug wil ontvangen.Zoals aangegeven, verwacht de hersteldienst de bestelde onderdelen halverwege volgende week te ontvangen. Dit zijn onderdelen die de hersteldienst besteld heeft nadat je de prijsopgave hebt betaald. Had je gekozen om niet voor de herstelling te betalen, dan had de hersteldienst de benodigde onderdelen ook niet besteld.Door deze reden en omdat de herstelling nu loopt bij de hersteldienst, kunnen wij de betaalde prijsopgave niet aan je terugbetalen. Wij willen je uiteraard wel compenseren voor het lange wachten eens de herstelling van jouw Lenovo laptop voltooid is. We houden je op de hoogte eens wij meer informatie van de hersteldienst hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 29, 2023, 9:07 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

A. C.

Naar: Cool blue

02/10/2023

Hoe zit het met de compensatie die ik verwacht van jullie? Want nog steeds heb ik mijn laptop niet terug. SCHANDALIG is het! Maar ik weet nu hoe jullie echt zijn. Dus stop maar met schijnheilig te doen. Dus durf nooit nog te zeggen alles voor een glimlach! Dat is puur bedrog.

A. C.

Naar: Cool blue

02/10/2023

En krijg ik mijn geld niet terug, zal ik verdere stappen moeten nemen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform