Op 20 september 2023, 4 maanden geleden hebben we in Eldi Diest een warmtepomp droogkast gekocht. Merk Friac. Niet de goedkoopste. Heb ook voor 5 jaar garantie gekozen en betaald.Sinds 3 weken geleden werkt ze al niet meer. De trommel draait niet en er staat condens in de trommel. De verkoper van Eldi Diest heeft alles doorgegeven aan de hersteldienst. Kregen we enkele dagen later een mail dat ze kunnen langskomen op 6 februari. We worden een half uur op voorhand gebeld en dan de rode lettertjes...., indien niemand de telefoon beantwoord komt de technieker niet langs,... Ik heb geantwoord op deze email.Ik vroeg nr een timeframe voor 6 februari. Voormiddag ? Namiddag ? Niet iedereen heeft de mogelijkheid om verlof te nemen en de hele dag te zitten wachten op telefoon van een anoniem nummer. Wij hebben beide verantwoordelijke functies. Ik denk niet dat we een uitzondering zijn. Je gaat me niet vertellen dat een planningdienst hier niet kan op antwoorden. Een antwoord heb ik tot vandaag niet gekregen. Dus wat dan ? Maar lekker blijven zitten met een kapotte droogkast van nog geen 4 maanden oud ? We moeten nu toch al bijna 3 weken wachten op herstelling. De droogkast wordt dagelijks gebruikt en we zitten nu echt met een probleem. Heb ik daarvoor garantie betaald ? We zijn nu 6 februari, na verschillende mails naar de klantendienst nog steeds geen antwoord ivm tijdstip voor herstelling vandaag. Mijn man heeft een hele dag verlof moeten nemen dus ik hoop vandaag de droogkast terug te kunnen gebruiken. Ik wacht nu op telefoon zoals in de mail. Als het vandaag niet opgelost wordt dan ga ik hier zeker verder mee !Ik noem dit allesbehalve klantvriendelijk en wil dan ook een oplossing of een nieuwe droogkast.