Op 31 mei hebben we een eerste interventie gehad van Buderus omdat de verwarming niet meer werkte. Na de interventie hebben we de verwarming niet meer nodig gehad maar nu het kouder wordt merkten we dat de verwarming nog steeds niet werkt. Er werd op 31 mei een onderdeel van de ketel vervangen die de ontbranding moet regelen.
We hebben het probleem van de niet werkende verwarming gemeld en afgelopen woensdag 09/10/2024 hebben we een nieuwe interventie gehad. Er werd een toestel vervangen ter waarde van €146,13 excl. BTW (zie factuur in bijlage). Na 1 dag begint dit toestel te tikken en opnieuw werkt de vloerverwarming niet. Buizen worden bloedheet en als klap op de vuurpijl hebben we geen warm water meer.
Bij iedere interventie geraken er andere dingen stuk in plaats van dat ze hersteld worden. Iedere keer worden er voorrijkosten aangerekend. Ondertussen hebben we om en bij de €500 betaald voor de 2 interventies en nog steeds werkt de verwarming niet naar behoren. Erger nog; we hebben het hele weekend geen warm water en verwarming meer. Dit lijkt eerder op he in stand houden van een terugkerende business liever dan het probleem effectief op te lossen. Komt daar nog bij dat we 2 kinderen hebben van 8 en 4 jaar die we dit weekend in een koude douche hebben moeten geven.
Ik wil een volledige herstelling en deze keer op kosten van Buderus.