Terug

Herstelling die al weken foutloopt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. D.

Naar: Cool blue

22/11/2025

Hallo, Ik heb een klacht . Mijn stofzuiger is de 1 ste maal binnen geweest op 6 oktober onder reparatienummer 10324552. Ik ben deze na enkel weken terug gaan ophalen om thuis tot besluit te komen dat dat er een stuk hersteld is die niet stuk was en dat de foutcode nog altijd op het toestel staat. = niet getest geweest bij reparatie dus. Op 25 oktober is deze weer binnen onder reparatienummer 10373890. Wederom enkele weken wachten. Mail gekregen dat toestel gerepareerd is dus terug afhaal in de winkel op 15/11. Daar onmiddelijk getest in de winkel. Foutcode nog steeds aanwezig-> wederom niet getest dus. Coolbleu wenst nog steeds geen andere oplossing te geven. Moet terug binnen voor reparatie en gingen dit met spoed behandelen. Ondertussen een week verder . Is nog steeds niet binnen ter reparatie als ik contact opneem met de klantendienst moet ik geduld hebben want het is zeer druk. Momenteel weet ik niet meer wat doen het blijft duren er word niets aangedaan. Telkens afwachten.

Berichten (3)

Cool blue

Naar: M. D.

23/11/2025

Beste partner, Bedankt voor uw mail. Ik heb de case bekeken, en stel vast dat er inderdaad 2 maal een reparatie heeft plaatsgevonden. Deze zijn helaas niet naar wens uitgevoerd. Echter wordt er in onze algemene voorwaarden wel duidelijk aangegeven dat we de fabrikant steeds 3 herstelpogingen geven om het defect op te lossen. Indien het defect na een derde herstelling nog steeds niet is opgelost vragen we de klant het toestel een 4e keer naar ons op te sturen. Hierbij gaan we dan na ontvangst van het toestel kijken naar welke alternatieve oplossingen er mogelijk zijn. Over de duurtijd van de herstelling kunnen we nooit duidelijkheid geven. Een herstelling met spoed behandelen kan enkel maar zo snel als de hersteldienst deze kan verwerken. Gezien de hoge drukte wegens onze Black Friday actie loopt deze duurtijd op. Hier kunnen we niets aan veranderen. Met vriendelijke groet, Yentl van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On November 22, 2025 at 12:15 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote:

M. D.

Naar: Cool blue

23/11/2025

Het spijt me maar met dit antwoord ben ik niets. Jullie beloven zelf dat dit met spoed behandeld zou worden. Black friday deals of niet dit maakt mijn rekening niet! Reparatiedienst test zelfs niet vooraleer ze het apparaat terug sturen en jullie vinden dit allemaal normaal?

Cool blue

Naar: M. D.

23/11/2025

Hoi, Bedankt voor je bericht. Ik neem deze melding graag over. Om het dossier snel en correct te behandelen, heb ik nog wat extra informatie nodig. Zou je kort en duidelijk kunnen omschrijven wat de klachtprecies is en wat de gewenste oplossing is? Als je een reparatienummer hebt, kan je dat dan ook meteen meesturen? Dat helpt ons enorm. Alvast bedankt voor de hulp! Met een glimlach, Assya van Coolblue Klantenservice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On November 23, 2025 at 4:45 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform