Geachte mevrouw/heer,
Op 8/2/2023 kocht ik een Droogkast Beko DH8733GA01 bij Elektro Loeters en betaalde ik er 569 euro voor.
Op 16 februari 2025 (2 jaar en 8 dagen) vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de was droogt niet meer. Elektro Loeters verwees me door naar u, service afspraak bij BEKO.
Na telefonisch contact en uw advies om de droogkast resetten hebben we uw advies opgevolgd en zijn we met vakantie vertrokken. Begin maart stelden we vast dat het probleem niet opgelost is geraakt en namen we terug contact op. Inmiddels enkele maanden, vele telefonische vragen en 3 bezoeken van uw medewerkers later is het euvel nog steeds niet verholpen. Ondanks talrijke telefoons naar u (servicedienst van BEKO) met steeds het antwoord ´´ wachten op wisselstukken ´´ is het defect tot op heden niet hersteld en zitten we vandaag 4 maanden zonder droogkast. Voor ons is dit qua dienst na verkoop absoluut onaanvaardbaar. Slechts 1 week buiten garantie en rekening houdend met het feit dat reparaties (die binnen garantie vallen) binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik u om uw verantwoordelijkheid te nemen en dit product "als onder garantie" te beschouwen en aldus om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, een terugbetaling van de aankoopprijs.
We kijken uit naar uw reactie,
Tom Vermeulen
Bijlagen:
• Betalingsbewijs