Terug

herstelling bril

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

12/02/2023

Beste, Op 16/08/2022 bestelde ik een bril bij hans Anders Wilrijk met hierbij een Bril Garant plan. Op 20 Januari 2023 in de avond is een deel van mijn neus brug afgebroken. Ik ben hiermee op 21/01/23 naar de winkel gegaan met de vraag deze te herstellen. Hierbij werd mij gemeld dat dit geen probleem was en dat er een nieuw exemplaar van de bril besteld ging worden om mijn glazen te laten overplaatsen. Dit ging max 4 dagen duren voor ik iets ging horen. Ondertussen zijn we drie weken verder en heb ik nog niets vernomen. Ik heb in tussentijd al verschillende pogingen gedaan de om zowel de winkel als de klantendienst te bereiken. In de winkel zelf heb ik na 30min wachten deze moeten verlaten ivm een andere afspraak. Dus heb ik getracht de klantendienst telefonisch en via chat te bereiken, beide zonder succes. Ondertussen zijn we dus al drie weken verder en moet ik verder met een bril waarvan het brandpunt niet meer correct staat door de andere positie die deze in neemt met de missende neusbril. Het oor van de bril begint hier van af te zien, de bril zit niet meer comfortabel en zakt geregeld af. Maar buiten de materiële klachten zijn er ondertussen ook lichamelijke klachten. Doordat de bril niet meer correct staat klopt het brandpunt niet meer. Hierdoor heb ik dagelijks hoofdpijn, een wazig zicht en vermoeide ogen. Dit is trouwens niet de eerste maal dat ik slechte klantenservice ervaar bij deze winkel en Hans Anders in het algemeen. Als klant verwacht men toch een zekere service en zeker wanneer het een object betreft dat men dagelijks nodig heeft en een impact heeft op de lichamelijke kwaliteit. Ik verwacht dat mijn bril ASAP en correct onder garantie hersteld wordt. Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

S. W.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

01/03/2023

Beste,Op 16/08/2022 bestelde ik een bril bij hans Anders Wilrijk met hierbij een Bril Garant plan. Op 20 Januari 2023 in de avond is een deel van mijn neus brug afgebroken. Ik ben hiermee op 21/01/23 naar de winkel gegaan met de vraag deze te herstellen. Hierbij werd mij gemeld dat dit geen probleem was en dat er een nieuw exemplaar van de bril besteld ging worden om mijn glazen te laten overplaatsen. Dit ging max 4 dagen duren voor ik iets ging horen. Ondertussen zijn we drie weken verder en heb ik nog niets vernomen. Ik heb in tussentijd al verschillende pogingen gedaan de om zowel de winkel als de klantendienst te bereiken. In de winkel zelf heb ik na 30min wachten deze moeten verlaten ivm een andere afspraak. Dus heb ik getracht de klantendienst telefonisch en via chat te bereiken, beide zonder succes. Ondertussen zijn we dus al drie weken verder en moet ik verder met een bril waarvan het brandpunt niet meer correct staat door de andere positie die deze in neemt met de missende neusbril. Het oor van de bril begint hier van af te zien, de bril zit niet meer comfortabel en zakt geregeld af. Maar buiten de materiële klachten zijn er ondertussen ook lichamelijke klachten. Doordat de bril niet meer correct staat klopt het brandpunt niet meer. Hierdoor heb ik dagelijks hoofdpijn, een wazig zicht en vermoeide ogen. Dit is trouwens niet de eerste maal dat ik slechte klantenservice ervaar bij deze winkel en Hans Anders in het algemeen. Als klant verwacht men toch een zekere service en zeker wanneer het een object betreft dat men dagelijks nodig heeft en een impact heeft op de lichamelijke kwaliteit. Ik verwacht dat mijn bril ASAP en correct onder garantie hersteld wordt.Met vriendelijke groeten

HANS ANDERS BELGIE

Naar: S. W.

02/03/2023

Beste mevrouw Winckelmans,Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede.Wat enorm vervelend dat u nog niks van de winkel heeft vernomen. Normaliter duurt dit inderdaad niet zo lang waardoor ik bang ben dat er iets mis is gegaan. Ik heb de klacht met de winkel besproken en de winkel zal gelijk telefonisch contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken en uiteraard ook oplossen.Namens Hans Anders bied ik mijn excuses aan voor het ongemak.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,AshleyHans Anders Contact Center Medewerker078-487700 (Lokaal tarief)--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D1r1obDP._5006961c27B:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform