Beste, Op 16/08/2022 bestelde ik een bril bij hans Anders Wilrijk met hierbij een Bril Garant plan. Op 20 Januari 2023 in de avond is een deel van mijn neus brug afgebroken. Ik ben hiermee op 21/01/23 naar de winkel gegaan met de vraag deze te herstellen. Hierbij werd mij gemeld dat dit geen probleem was en dat er een nieuw exemplaar van de bril besteld ging worden om mijn glazen te laten overplaatsen. Dit ging max 4 dagen duren voor ik iets ging horen. Ondertussen zijn we drie weken verder en heb ik nog niets vernomen. Ik heb in tussentijd al verschillende pogingen gedaan de om zowel de winkel als de klantendienst te bereiken. In de winkel zelf heb ik na 30min wachten deze moeten verlaten ivm een andere afspraak. Dus heb ik getracht de klantendienst telefonisch en via chat te bereiken, beide zonder succes. Ondertussen zijn we dus al drie weken verder en moet ik verder met een bril waarvan het brandpunt niet meer correct staat door de andere positie die deze in neemt met de missende neusbril. Het oor van de bril begint hier van af te zien, de bril zit niet meer comfortabel en zakt geregeld af. Maar buiten de materiële klachten zijn er ondertussen ook lichamelijke klachten. Doordat de bril niet meer correct staat klopt het brandpunt niet meer. Hierdoor heb ik dagelijks hoofdpijn, een wazig zicht en vermoeide ogen. Dit is trouwens niet de eerste maal dat ik slechte klantenservice ervaar bij deze winkel en Hans Anders in het algemeen. Als klant verwacht men toch een zekere service en zeker wanneer het een object betreft dat men dagelijks nodig heeft en een impact heeft op de lichamelijke kwaliteit. Ik verwacht dat mijn bril ASAP en correct onder garantie hersteld wordt. Met vriendelijke groeten