Terug

Herstelling binnen garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: FNAC BELGIUM

05/11/2021

BesteIk verstuurde mijn defecte laptop (slechts 2 maand in gebruik) via bpost naar de hersteldienst van fnac. Volgens het track&trace nummer hebben zij deze ontvangen op 29 september.Een drietal weken geleden nam ik contact op met de klantendienst van fnac om te vragen in hoeverre het staat met de herstelling.Zij gingen op hun beurt contact opnemen met de bevoegde dienst en mij iets laten weten.Een week later heb ik nog niets vernomen en heb terug contact opgenomen.Opnieuw kreeg ik het antwoord dat ze mij iets gingen laten weten.Deze week opnieuw contact proberen te nemen, helaas krijg ik totaal geen antwoord meer.Ik krijg een sterk vermoeden dat ze mijn toestel zijn kwijtgespeeld.Ik heb hun dan ook een volledige terugbetaling gevraagd.Ik kan helaas niet blijven wachten. Is nu al 6 wekenMvgGeoffrey Van Laere

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: G. V.

23/11/2021

Beste MeneerVan Laere,Bedankt voor uw e-mail en uw constructieve opmerkingen over onze service. Het spijt ons dat Fnac.be niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u niet de service heeft gekregen die u als klant verdient. Wij houden rekening met uw opmerkingen om ons te helpen onze service te verbeteren.We zien dat uw probleem intussen is opgelost.Onze excuses voor dit late antwoord.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform