Terug

Herstelling binnen garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: MediaMarkt

26/09/2021

Beste, Dit weekend ben ik naar Mediamarkt geweest met een Iphone 11 die door jullie hersteld werd op 26/7/2021. Bij ontvangst bleek dat de screenprotector langs de zijkant los kwam en was er naast de frontcamera een puntje te zien. De hersteller werd hiermee geconfronteerd maar voor punt 1 was de uitleg dat jullie een slecht batch van screenprotectors hadden binnen gekregen. Bij gebrek aan voorraad werd er geen screenprotector aangebracht en werd deze in mindering gebracht. Bij mijn tweede opmerking werd gezegd dat het puntje geen probleem was en dat dit normaal was. Nu werkte plots de gezichtsherkenning niet meer en was er ook een melding dat het stuk die geplaatst werd geen orgineel Apple onderdeel was. Dus hebben op 25/9/2021 de GSM binnengebracht in de winkel. Toen we 's avonds de GSM kwamen ophalen bleek dat de GSM plots niet meer kon geopend worden omdat de vijs onderaan kapot gedraaid was. Dit kwam voor ons volledig als een verrassing. Wij hebben namelijk nooit de GSM proberen open maken, dus kunnen we enkel besluiten dat deze schade door jullie werd aangericht, de telefoon is ook nergens anders ter herstelling aangeboden. Ook bleek plots dat het puntje boven aan naast de camera ook niet normaal was en dat dit de reden was dat de gezichtsherkenning met meer werkt. Daarom ben ik van mening dat jullie aansprakelijk zijn voor de schade aan het toestel en reken ik op een oplossing. Overeenkomstig jullie algemene voorwaarden, dat er 3 maanden garantie is op een herstelling die jullie uitvoerden en dat er geen zichbare schade is te zien aan het toestel, dus dat er door ons geen sprake kan zijn van niet goed gebruik reken ik op een oplossing. Bedankt, Nr Factuur B018-1747-110

Berichten (5)

P. M.

Naar: MediaMarkt

29/09/2021

Beste,Na 3 dagen heb ik nog steeds geen feedback over mijn klacht, dit is niet echt aanvaardbaar. Bedankt om dit ter harte te nemen. Bedankt,Pascal Marchand

MediaMarkt

Naar: P. M.

30/09/2021

Beste,Onze excuses voor de wachttijd.Wij hebben meer info gevraagd de vestiging in kwestie. Van zodra wij een reactie ontvangen, nemen wij opnieuw contact met u op.Met vriendelijke groeten,MediaMArkt Belgie

P. M.

Naar: MediaMarkt

04/10/2021

Beste,We zijn nu weer 5 dagen verder, ik stel voor dat ik de juridische dienst van Test Aankoop inschakel, want dit kan echt niet.Groeten,Pascal Marchand

P. M.

Naar: MediaMarkt

13/10/2021

Beste,Intussen heb ik deze klacht overgemaakt aan de juridische dienst van Test aankoop, ik hoop daar op meer succes. Ik heb deze ook bij jullie intern gemaakt. Het gebrek aan communicatie in deze blijf ik onaanvaardbaar vinden. Jullie referentie : #211013-003464Groeten,Pascal Marchand

MediaMarkt

Naar: P. M.

25/10/2021

Beste mijnheer Marchand,Onze vestiging te Zwijnaarde zou u intussen gecontacteerd hebben om het toestel binnen te brengen in hun solutions corner zodat het nodige kan gedaan worden.Met vriendelijke groeten,MediaMarkt Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform