Terug

Herstelling aan huis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. N.

Naar: VANDEN BORRE

07/08/2023

Op 27/12 kocht ik via Vandenborre een google nest thermostaat aan. Gezien de techniciteit van de installatie betaalde ik 99 euro plaatsingskosten. De installatie werd op 30/03 uitgevoerd en het toestel gaf een goeie werking. Begin deze zomer verloor het toestel nu en dan contact met het internet. Sedert begin augustus kan het toestel geen verbinding meer maken. De modem werd nagezien en er werd eveneens gepoogd verbinding te maken met de hotspot via gsm, doch dit lukt niet. Na chat met de klantendienst op 03/08 werd ik doorverwezen naar de winkel. In de winkel werd ik terug naar huis gestuurd met de melding dat hiervoor iemand thuis diende langs te komen. Op 07/08 krijg ik telefonisch de klantendienst aan de lijn die meedeelt dat daarvoor niet aan huis wordt gekomen en dat ik met het toestel naar winkel moet. Ik deel mee dat ik het toestel niet zelf kan demonteren, dat dit trouwens de reden is waarom ik 99 euro betaalde voor de installatie. Als antwoord krijg ik dat ik naar de winkel moet gaan of een loodgieter aanspreken. Met andere woorden, trek uw plan. Het enige wat ik zelf kan demonteren is het frontpaneel, maar vermoedelijk zal ik opnieuw niet geholpen worden. Vooraleer me aan te bieden in de winkel had ik graag mijn rechten gekend hierin.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform