Terug

hersteldienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: KREFEL

18/03/2019

ik heb een wasmachine van bij krefel met een verlengbare garantie van 5 jaar mijn wasmachine begon te lekken dus iemand gekomen van de hersteldienst 2 weken later zelfde probleem terug iemand geweest en heeft een nieuwe boordcomputer gestoken en een nieuw zeepbakje besteld een week later kwam er terug iemand om het zeepbakje te installeren en een paar dagen later begint mijne boordcomputer te flippen er is hier nu al 3 keer iemand geweest en telkens duikt er nieuw probleem op met de wasmachine

Berichten (17)

KREFEL

Naar: N. R.

18/03/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:mail.box18/03/2019 10:10

N. R.

Naar: KREFEL

18/03/2019

Jammer genoeg kan ik hier de filmpjes niet uploaden die ik dit weekend heb gemaakt van de boordcomputer die flipt.Benieuwd wat jullie nu zullen doen een mens betaalt hier 5 jaar garantie bij en er is hier al 3 keer iemand geweest sindsdien is er altijd iets anders dat er aan is ipv dan gewoon een andere te geven maar neen je maakt hem steeds nog meer kapot

KREFEL

Naar: N. R.

18/03/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:mail.box18/03/2019 10:20Natacha Ros

KREFEL

Naar: N. R.

22/03/2019

Geachte Klant,Uw mail heeft al onze aandacht weerhouden.Eerst en vooral wensen wij u te dankenvoor het vertrouwen gesteld in onze firma voor uw aankopen. Om de beste service te bieden worden defectetoestellen steeds nagekeken en hersteld door een erkend servicecentrumvan de betrokken fabrikant. Bij de laatste interventie, heeft de techniekerde zeepbak vervangen teneinde de problemen op te lossen.Met spijt vernemen wij dat uw wasmachineopnieuw problemen vertoont.Indien u dit wenst, kunnen wij u de restwaardevan uw toestel terugbetalen in de vorm van een aankoopbon.Uw toestel zal teruggestuurd worden naarde fabrikant en uw contract Verlengde Garantie zal hierbij beëindigen.Met vriendelijke groeten,Krëfel Customer Care

N. R.

Naar: KREFEL

22/03/2019

BesteWat zou dan de eventuele restwaarde zijn had ik graag eens gewetenGroeten Natacha

KREFEL

Naar: N. R.

22/03/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:mail.box22/03/2019 12:14Natacha Ros

N. R.

Naar: KREFEL

24/05/2019

Geachte Ik heb niks meer gehoord van krefel zelf het enigste dat ze mij een waardebon willen geven voor de restwaarde maar ik heb hen gezegd dat ik dat niet wil daar ik nooit meer iets zal kopen in krefel vind de dienst na verkoop echt verschrikkelijkMvgNatacha

KREFEL

Naar: N. R.

24/05/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:customercare24/05/2019 09:36Natacha Ros

KREFEL

Naar: N. R.

27/05/2019

Geachte Klant,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Indien u toch een technische interventiewenst, gelieve onze CallCenter te contacteren op het nummer 02 255 00 00.Met vriendelijke groeten,Krëfel Customer Care

N. R.

Naar: KREFEL

06/06/2019

Vorige keer stuurde jullie mij een mail over dat jullie mij een restwaarde wouden geven en heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen gelieve mij te laten weten wat de restwaarde dan nog is MvgNatacha

KREFEL

Naar: N. R.

06/06/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:customercare06/06/2019 20:00Natacha Ros

KREFEL

Naar: N. R.

11/06/2019

15080608910866Geachte Klant,De restwaarde bedraagt 323,99.Gelieve ons te laten weten indien u derestwaarde wenst te verkrijgen.Met vriendelijke groeten,Krëfel Customer Care

N. R.

Naar: KREFEL

11/06/2019

Beste Is het dan mogelijk om dat geld op mijn rekening te storten want ik wil geen aankoopbon bij jullie daar ik niks meer wil kopen bij krefel en ook nooit meerMet vriendelijke groetenNatacha

KREFEL

Naar: N. R.

11/06/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:customercare11/06/2019 11:47Natacha Ros

KREFEL

Naar: N. R.

12/06/2019

Geachte mevrouw Ros,Wij kunnen geen gunstig gevolg geven aanuw verzoek.De restwaarde wordt enkel terugbetaaldin de vorm van een aankoopbon.Dit staat ook zo vermeld in de algemenevoorwaarden van uw contract.Elisa Krëfel Customer Care

N. R.

Naar: KREFEL

12/06/2019

BesteOké dan gelieve dan de aankoopbon op te sturen naar mijn adres denk dat jullie wel mijn adres wel hebben en hoe lang is zo een aankoopbon geldig MvgNatacha

KREFEL

Naar: N. R.

12/06/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: hersteldienst (CPTBE00623554-38)klachtenbox to:customercare12/06/2019 09:48Natacha Ros


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform