Terug

Hersteldienst zegt dat mijn display fake is

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Cool blue

17/09/2019

Beste ik bestelde bij coolblue een iWatch 2 1/½ jaar geleden, vorige maand was kapot dus melde ik dit aan Apple die mij doorverwees naar coolbleu om hem te herstellen , ik zou 2 jr garantie hebben , vandaag krijg ik een mail waarin staat dat mijn toestel niet hersteld kan worden en dat het buiten garantie valt omdat volgens hen het een vals display zou zijn , nochthans heb ik deze bij coolbleu gekocht voor een iWatch 2 dus zou ik niet weten waar ze het halen . Nu om mijn toestel terug te krijgen moet ik het onderzoek betalen zoniet houden ze mijn toestel , volgens de foto ‘s die ze me doorsturen is deze niet van mijn iWatch 2 want er staan krassen op die er van mij niet op waren

Berichten (8)

Cool blue

Naar: C. C.

18/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

C. C.

Naar: Cool blue

18/09/2019

Beste ik vraag me af hie het komt dat jullie dan een toestel verkocht hebben aan waarvan de display niet van Apple is nochthans betaalde ik voor een iwatch

C. C.

Naar: Cool blue

18/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: C. C.

18/09/2019

Beste,Ik begrijp dat dit soms verwarrend is.Ik heb het dan ook voor je uitgezocht. Omdat er duidelijk iets is misgelopen bij het vervoer of bij het nazicht, nemen wij de herstelkosten op ons. Je hoeft dus niet te betalen en je toestel wordt hersteld.Sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Als je nog vragen hebt, kan je ons natuurlijk bellen, mailen of bezoeken in één van onze winkels.Met vriendelijke groet,Raf van CoolblueKlantenservice medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 18, 2019, 2:18 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: C. C.

19/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

C. C.

Naar: Cool blue

19/09/2019

Beste David , Een ding weet ik zeker, ik zou nooit mijn toestel via een niet officiële hersteldienst mijn toestel laten herstellen das eèn punt en ten tweede is mijn iwatch2 nooit kapot geweest voordien want voor elk probleem bel ik eerst naar Apple support , het was Apple support die me aanrade om contact op te nemen met jullie , daarmee dat ik hem terugstuurde met de originele verpakking waarin ik hem kocht dus dat herstellen door de niet officiële weg mag je 100% schrappen en mijn toestel was nog nooit deffect geweest tot nu , ik weet 100 % zeker dat het probleem intern bij jullie gebeurd is , hopelijk krijg ik mijn toestel snel terug en krijg ik geen afdankertje van een ander ,, Met vriendelijke groeten en hopend op een goede afloop Danny

C. C.

Naar: Cool blue

19/09/2019

Ik begrijp niet dat een toestel zo kan beschadigd raken zelfs in de originele verpakking, alles zat er nog in zowel het xtra zwart bandje de oplader met adapter de handleiding enz...

C. C.

Naar: Cool blue

19/09/2019

Beste ik heb bewijs gevonden dat ik sederd toen ik mijn iWatch aankocht en in gebruik nam dat ik deze iedere dag rond mijn pols had ,mijn Gezondheidsapp heeft iedere Stap geregistreerd en dit op datum , dus zoals jullie zeiden dat ik event mijn iWatch zou binnen gedaan hebben om te herstellen klopt niet anders zou de app niet opeenvolgend De datum registreren met hartslag en stappen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform