Beste,Bij deze wens ik in naam van Winsol te reageren op onderstaande klacht.Na het plaatsbezoek op 16/03 werd door onze hersteldienst een interne klacht aangemaakt bij onze fabriek.Deze werd door hen behandeld en de te vervangen stukken moesten opnieuw besteld worden.Deze bestelling is nog steeds lopende, de goederen zullen bij ons beschikbaar zijn op 06 juli.De mensen van onze hersteldienst hebben de klant reeds gecontacteerd om hem te melden dat wij opnieuw contact zullen opnemen als de goederen in ons depot zijn aangekomen, dit zal begin juli zijn.Op dat ogenblik zal een afspraak gemaakt worden voor de interventie.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsSofie SchoolaertService Hub Team LeadT: +32 9 244 61 50 - M: +32 496 55 79 63E-mail: sofie.schoolaert@winsol.euKortrijksesteenweg 1236 - 9051 Sint-Denijs-Westrem - Belgie/BelgiqueWebsite - Disclaimer[:updates.winsol.eu/winsol2.jpg]