Terug

hersteldienst komt niet in actie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: WINSOL

24/06/2021

Na een inbraak werd een buitendeur met vliegraam vervangen. Na enige maanden merkten we dat het vliegraam niet meer aansloot en we merkten dat deze niet goed in de scharnieren pasten. we verwittigden Winsol, maar tegen dat zij kwamen was er reeds 1 scharnier volledig doorgebroken en een ander (te) zwaar beschadigd. De scharnieren werden besteld. Pas na 4 maanden daagde de technieker op met verkeerde scharnieren. Hij belde door naar zijn dienst met de info wat hij wel nodig had. Ondertussen is dit weer net iets meer dan 3 maanden geleden. Ondertussen is het zomer en zonder vliegraam betekent verluchten ook vliegen in huis. Mijn vele mails blijven dikwijls onbeantwoord of een reactie zonder een afspraak voor herstelling te maken.

Berichten (2)

WINSOL

Naar: C. L.

29/06/2021

Beste,Bij deze wens ik in naam van Winsol te reageren op onderstaande klacht.Na het plaatsbezoek op 16/03 werd door onze hersteldienst een interne klacht aangemaakt bij onze fabriek.Deze werd door hen behandeld en de te vervangen stukken moesten opnieuw besteld worden.Deze bestelling is nog steeds lopende, de goederen zullen bij ons beschikbaar zijn op 06 juli.De mensen van onze hersteldienst hebben de klant reeds gecontacteerd om hem te melden dat wij opnieuw contact zullen opnemen als de goederen in ons depot zijn aangekomen, dit zal begin juli zijn.Op dat ogenblik zal een afspraak gemaakt worden voor de interventie.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsSofie SchoolaertService Hub Team LeadT: +32 9 244 61 50 - M: +32 496 55 79 63E-mail: sofie.schoolaert@winsol.euKortrijksesteenweg 1236 - 9051 Sint-Denijs-Westrem - Belgie/BelgiqueWebsite - Disclaimer[:updates.winsol.eu/winsol2.jpg]

WINSOL

Naar: C. L.

26/07/2021

Beste, Cher,Ik geniet momenteel met mijn gezin van het zomerverlof. Terug bereikbaar vanaf maandag 9 augustus.Je profite actuellement d'un bon congé d'été. Je suis à nouveau joignable à partir du lundi 9 août.Groeten, Cordialement,An Katrien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform