Terug

Hersteld product wordt niet terugbezorgd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: bol.com

10/01/2024

Beste, ik bestelde op 24/11/2023 een Marshal Major IV koptelefoon voor € 84 (= Black Friday promotieprijs). Helaas bleek deze niet naar behoren te werken, waarna ik deze heb teruggestuurd voor reparatie.Op 18/12/2023 is de reparatie voltooid, en het artikel is ontvangen in het bol.com sorteercentrum (daarvan heb ik een screenshot en deze info staat ook vermeld in mijn account op bol.com).Ik wil graag de teruggestuurde en gerepareerde koptelefoon terugkrijgen, of op zijn minst een vervanging door een identiek exemplaar. Bol. com heeft mij terugbetaald maar dat is absoluut niet mijn wens. Dit liet ik weten via de chatbot, vervolgens aan de telefoon en ten slotte ook nog via e-mail.Ik kocht de koptelefoon aan een voordeeltarief. Met de terugbetaling van € 84 kan ik geen nieuwe identieke koptelefoon aanschaffen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform