Terug

Herstel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. H.

Naar: VANDEN BORRE

12/02/2024

Beste,Vorige week zijn er 2 techniekers van Van Den Borre geweest om mijn oude vaatwasser te herstellen. Volgens hen was er niets aan de hand, ik betaalde 89 € voor de interventie en case closed ( dacht ik).Voor het WE bleek de machine dezelfde gebreken te hebben en ik kan mijn vaatwasser dus niet gebruiken.Nu beweert de hersteldienst dat , vermits het een oude machine is, er niets meer kan aan verholpen worden. Zij stellen een tegemoetkoming van 25 € voor om een nieuw toestel te kopen.Ik vind dat de techniekers dat in eerste instantie hadden kunnen voorstellen, en ik zou dus heel graag mijn 89 € interventie terug willen.Overigens heel onvriendelijke dame van de consumentendienst.Hopelijk een snelle en commerciële respons,Mvg,

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: F. H.

13/02/2024

Beste,Een technieker kwam je toestel van 2012 nakijken, dit toestel was al meer dan 10 jaar buiten garantie. De technieker heeft enkel en alleen een reset van je toestel uitgevoerd.Jammer genoeg viel kort nadien het toestel opnieuw in panne.Het spijt mij oprecht, maar de 89 euro kunnen wij niet terugbetalen. Dit betreft een nazicht voor een toestel dat meer dan 10 jaar buiten garantie is, je begrijpt allicht wel dat dit NIET gratis kan.Uitzonderlijk boden wij je een korting van 25 euro aan op een volgende aankoop. Meer is helaas niet mogelijk.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform